Nova oblika formata načinanprodaje trgovine ponuja več kot 1000 izdelkov, med drugim pijače in prigrizke, kruha, mlečnih izdelkov, zamrznjene hrane, BIO izdelke in ostalo delikateso.
"Koncept Auchan GO je naša najnovejša rešitev, ki jo predstavljamo, da bi našim strankam zagotovili neprimerljivo boljše udobje in visoko personalizirano nakupovalno izkušnjo. Nenehno opazujemo, kako se spreminjajo potrebe današnjih potrošnikov, od tod tudi velika izbira načinov nakupovanja, ki jih ponujamo in naša osredotočenost na združevanje digitalnih rešitev s konceptom tradicionalnih trgovin," je povedala Katarzyna Tokarewicz, direktorica projektov pri Auchanu Poljska.
S površino 75 kvadratnih metrov je Auchan GO na Poljskem najmanjši maloprodajni format podjetja Auchan, nameravajo pa v naslednjih letih odpreti približno 40 tovrstnih prodajnih mest.
Poljska je prvi trg, kjer koncept Auchan Go po uspešnem testiranju v Franciji deluje v celoti.