Drugi val kampanje, namenjen promociji jagod ter proizvodov iz jagod, bo potekal do 26. maja.
Tokratni del kampanje je tako po pojasnilih ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano namenjena splošni promociji jagod in promociji jagod ter proizvodov iz jagod označenih z znakom Izbrana kakovost - Slovenija.
Ta znak po navedbah ministrstva služi kot zagotovilo, da so jagode pridelane in predelane v Sloveniji, da je postopek pridelave in predelave dodatno nadzirajo neodvisni kontrolni organi, ter da jagode dosegajo dodatne kakovostne parametre.
Na ministrstvu pravijo, da želijo s sporočili o lokalni, sveži in sezonski ponudbi jagod potrošnike ozaveščati o pomembnosti izbire lokalno pridelanih jagod.
Nacionalna promocijska kampanja sektorja sadja, ki je s prvim valom, namenjenim jabolkom in izdelkom iz jabolk, stekla septembra lani, poteka v okviru že obstoječega nacionalnega projekta Naša super hrana, ki je skupni projekt države ter različnih sektorjev pridelave in predelave hrane.
Poleg sektorja sadja so v shemo kakovosti izbrana kakovost doslej pristopili še pridelovalci in predelovalci iz sektorjev mesa in mleka.