V treh dneh sejma imajo udeleženci iz več kot 55-tih držav priložnost izmenjave vpogleda v novosti prodajne industrije ter se pogovarjati in navezovati številne poslovne stike.
V organizaciji sejma poudarjajo, da je tretjina udeležencev Shoptalk Europe 2023 na t.i.ravni C ali VIP, obiskovalci pa lahko na številnih govorniških prizoriščih (odrih) poslušajo več kot 175 C-LEVEL govorcev. Programski poudarek je predvsem na inovacijah in tehnologijah. Razpravljajo tudi o tem, kako poslovni modeli spreminjajo način nakupovanja potrošnikov.
Predavanja najbolj uglednih govornikov potekajo na odru:" The Lime Stage Groceryshop", kjer se predstavljajo tudi tako pomembna imena iz FMCG industrije na svetovni ravni kot so:
Alexandra Smith, vodja oddelka za blago, Morrisons,
Sacha Michaud, soustanovitelj, Glovo,
Neel Arora, globalni vodja e-trgovine, Nestlé,
Valérie Legat, direktorica digitalnega oddelka, Carrefour,
Daniel Gebler, soustanovitelj in glavni tehnološki direktor, Picnic,
Lars Kietzer, podpredsednik, Fressnapf Holding/Maxi Zoo,
Alister Greenwood, vodja globalnega vpogleda in analitike e-trgovine, Mondelēz International,
Sathya Nandakumar, glavni tehnološki direktor, Holland & Barrett,
Giorgio Busnelli, direktor, Consumer Goods Europe, Amazon,
Ayla Ziz, višja podpredsednica globalne prodaje in glavna direktorica za stranke, Danone,
Soraya Benchikh, predsednica, Evropa, Diageo,
Neil Reynolds, globalni podpredsednik za digitalno trgovino, Mars Wrigley,
Tracey Clements, SVP CEO Europe - Mobility & Convenience, BP,
Matthew Price, generalni direktor, Združeno kraljestvo, Irska in Severna Evropa, Uber Eats,
Emilie Vanpoperinghe, soustanoviteljica in izvršna direktorica, Oddbox,
Martin Wild, soustanovitelj in izvršni direktor, Organic Garden AG,
David von Laskowski, predsednik in izvršni direktor, Picadeli & Greenfood Group,
Simon Miles, podpredsednik globalne komercialne strategije OmniChannel, podjetje Coca-Cola,
Tom Langley, vodja personalizacije in maloprodajnih medijev, John Lewis Partnership,
Kina Demirel, generalni direktor, Mimeda,
Ana Paula Guimarães, partnerica, McKinsey & Company,
Shiri Mosenzon Erez, produktni direktor, Ocado Group
Arun Chandra Mohan, glavni digitalni direktor, Majid Al Futtaim Retail - Carrefour,
Ling Lei, ustanovitelj in vodja inovacij, Ochama, oddelek JD.com
Stijn Demeersseman, generalni direktor, višji vodja kategorije, Združeno kraljestvo/EU, Amazon,
Celso Borges Shimabukuro, podpredsednik e-trgovine za Evropo, PepsiCo,
Carla Viana, komercialna direktorica e-trgovine, Sonae MC,
Oli Baggaley, programski direktor skupine za mehanizacijo, Ahold Delhaize,
Ozenc Okyay, direktor digitalne trgovine Ice Cream, Unilever,
Mustafa Bartin, glavni direktor maloprodaje, Migros Ticaret,
Tony Navin, direktor e-trgovine, Kraft Heinz,
Nikki Sale, globalna vodja razvoja strank in kanalov e-trgovine, Diageo.