Regija: InStore Media ekskluzivno na Shoptalk Europe 2023 od torka do četrtka v Barceloni

NAPOVED

Regionalne

07.05.2023

InStore Media bo kot ekskluzivni medijski partner imel svojega predstavnika na dogodku, ki bo zbral več kot 3500 odločevalcev iz različnih področij prodaje na drobno.

 

Maksim Đurović bo posebni poročevalec za vse redakcije trgovinske revije InStore z letošnjega velikega trgovinskega dogodka, ki bo od 9. do 11. maja v Barceloni.

V treh dneh sejma bodo lahko udeleženci iz več kot 55-tih držav slišali novosti v maloprodajni industriji ter se pogovarjali in navezovali številne poslovne stike.

Po podatkih organizatorjev bo tretjina udeležencev Shoptalk Europe 2023 t.i. "C" ali "VIP-level". Številni obiskovalci bobo imeli priložnost slišati nekaj najpomembnejših predstavnikov s področja prodaje na drobno oz. FMCG industrije, najnovejše trende in napovedi za prihodnost.

Letos bodo obiskovalci lahko poslušali oz. izbirali predavanja 175 C-LEVEL govorcev na velikem številu odrov. Program je bogat, poudarek pa na inovacijah in tehnologijah. Razpravljali bodo tudi o tem, kako poslovni modeli spreminjajo način nakupa potrošnikov!

Izbor (nekaterih) predavateljev v Barceloni

Wouter Kolk, izvršni direktor, Ahold Delhaize Evropa in Indonezija, Ahold Delhaize,
Alexandra Smith, vodja oddelka za vesolje, asortiman in blago, Morrisons
Giorgio Busnelli, direktor, Consumer Goods Europe, Amazon,
Neel Arora, globalni vodja e-trgovine, Nestlé,
Valérie Legat, direktorica digitalne tovarne, Carrefour,
Simon Miles, podpredsednik globalne komercialne strategije OmniChannel, podjetje Coca-Cola,
Aprajita Jain, glavni evangelist trženja blagovnih znamk, Google,
Alister Greenwood, vodja globalnega vpogleda in analitike e-trgovine, Mondelēz International
Ayla Ziz, višja podpredsednica globalne prodaje in glavna direktorica za stranke, Danone,
Stefano Perego, podpredsednik, storitve globalnih operacij, Amazon,
Selma Postma, glavna digitalna direktorica, Ahold Delhaize Evropa in Indonezija, Ahold Delhaize,
Neil Reynolds, podpredsednik globalne digitalne trgovine, Mars Wrigley,
Matt Price, generalni direktor, Uber Eats,
Cristina Kenz, direktorica rasti, Kraft Heinz International
Arun Chandra Mohan, glavni digitalni direktor, Majid Al Futtaim Retail, Carrefour,
Shiri Mosenzon Erez, produktni direktor, Ocado Group,
Jason Lambert, globalni podpredsednik, storitve semenske programske opreme, BEES, AB InBev,
Stijn Demeersseman, generalni direktor, višji vodja kategorije, Združeno kraljestvo/EU, Amazon,
Celso Borges Shimabukuro, podpredsednik e-trgovine za Evropo, PepsiCo,
Oli Baggaley, direktor digitalne strategije in e-trgovine, Ahold Delhaize,
Elodie Perthuisot, izvršna direktorica, e-trgovina, podatki in digitalna transformacija, Carrefour,
Mustafa Bartin, glavni direktor maloprodaje, Migros Ticaret,
Tony Navin, direktor e-trgovine, Kraft Heinz,
Tom Betts, direktor globalnih podatkov, Kingfisher plc
Etienne de Saint Martin, namestnik direktorja za informacije in podatke, Auchan Retail,
Cristina Marinucci, vodja Global Shopper – Insights & Analytics, Mondelēz International,
Kai Herzberger, direktor skupine DACH & EMEA Commerce, Meta,
Mei Chen, vodja F&L UK, ZDA in Severne Evrope, Alibaba,
Lars Kietzer, podpredsednik, produkt, Fressnapf Holding/Maxi Zoo.