Dallas bo danes (znova) slovensko obarvan

AKTUALNO

Slovenija

06.04.2023

Ameriški Dallas bo danes in v petek znova obarvan slovensko z dogodkom Texas Feels Slovenia.

V tretjem največjem mestu v Teksasu bo gospodarsko ministrstvo skupaj z javno agencijo Spirit Slovenija, Slovensko turistično organizacijo (STO) in partnerji med drugim organiziralo poslovno-investicijsko konferenco in obiske ameriških podjetij.

Tokrat je v Dallas, kjer za Dallas Maverickse igra košarkarski zvezdnik Luka Dončić, odpotovala gospodarska delegacija 39 podjetij in turističnih destinacij. Kot so pojasnili organizatorji, gre za nadaljevanje lanske uspešne zgodbe v sklopu promocije Slovenije, njenega gospodarstva in turizma na ameriškem trgu, v kateri usklajeno nastopajo država in številna zainteresirana podjetja.

V dveh dneh bodo v Dallasu izpeljali več poslovno-promocijskih aktivnosti, ki povezujejo gospodarstvo, turizem in šport. Pri aktivnostih kot programski partner sodeluje tudi Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji (AmCham Slovenija).

"Slovenija se bo v dveh dneh intenzivnega dogajanja ameriški javnosti predstavila kot odlična gospodarska partnerica s privlačnimi investicijskimi priložnostmi ter kot trajnostna turistična destinacija za zahtevnega gosta," so zapisali v sporočilu za javnost.

Na današnji poslovno-investicijski konferenci bodo številni govorci predstavili slovensko in dallaško poslovno in investicijsko okolje, priložnosti za sodelovanje ter primere uspešnih poslovnih zgodb slovenskih podjetij na trgu ZDA. Zbrane bosta med drugim nagovorila generalni sekretar sekretariata na gospodarskem ministrstvu Mitja Blagajne in izvršna direktorica košarkarskega kluba Dallas Mavericks Cynt Marshall. O Sloveniji kot deželi športnih prvakov pa bo spregovoril nekdanji košarkarski as Radoslav Nesterović.

Zvrstilo se bo tudi več okroglih miz, na katerih bodo predstavniki slovenskih prebojnih podjetij udeležencem predstavili svoje zelene in pametne rešitve. Obenem bodo predstavljene uspešne poslovne zgodbe Slovencev s področja medicine in znanosti v Teksasu. Po koncu konference bodo potekali individualni poslovni pogovori med slovenskimi in ameriškimi podjetji.

STO bo danes popoldne skupaj s partnerji pripravila delavnico slovenskega turizma, na kateri bo svojo ponudbo predstavilo 15 slovenskih turističnih podjetij in destinacij. STO bo na delavnici predstavila turistično ponudbo Slovenije, Turizem Ljubljana pa turistično ponudbo v Ljubljani in širši osrednjeslovenski regiji. Poleg tega se bodo potencialnim ameriškim partnerjem predstavili Julijske Alpe, Sava Turizem, Hotel Milka, Intercontinental Ljubljana, Terme Olimia, Ljubljanski grad ter turistične agencije KNMTravel, Passport Europe, Luxury Slovenia, Activity Break, Kompas, Bravina ter Slovenia Explorer, so sporočili iz STO.

V gospodarski delegaciji so tudi predstavniki 24 slovenskih podjetij s področja informacijske tehnologije, biotehnologije, vinarstva, farmacije, poslovnega svetovanja, financ in bančništva, turizma, proizvodnje, marketinga, zavarovalništva ter moto industrije.

Ti bodo v petek obiskali tamkajšnja vodilna podjetja s področja informacijsko-komunikacijskih tehnologij, digitalizacije, naprednih marketinških rešitev in storitev ter znamčenja, varnosti in energetske učinkovitosti, in sicer Dallas Mavericks, Dallas Cowboys World HQ, Nokia Executive Experience Center Dallas, The Point Group in Cisco Allen Data Center. V okviru obiskov se bodo srečali z vodilnimi v teh podjetjih ter se seznanili z najnovejšimi trendi na omenjenih področjih.

V petek zvečer po tamkajšnjem času bo na sporedu košarkarska tekma lige NBA med ekipama Dallas Mavericks in Chicago Bulls. V času tekme bo potekalo okrepljeno oglaševanje Slovenije z naslovom I Feel Slovenia Night.

Dvorana American Airlines Center bo obarvana zeleno, med tekmo bosta predvajana dva promocijska videa Slovenije, navijači v dvorani pa bodo Slovenijo spoznavali tudi prek kviza ter na promocijsko-razstavnem prostoru v dvorani. Tekmo bo popestrila znana slovenska akrobatska skupina Dunking Devils, navijači pa bodo prejeli zelene šale s sloganom I feel Slovenia z logotipom kluba Dallas Mavericks.

Urad vlade za komuniciranje (Ukom) bo danes organiziral tudi dva spremljevalna dogodka v Sloveniji. V sodelovanju z mestnima občinama Celje in Novo mesto ter podporo Košarkarske zveze Slovenije bodo na košarkarskih igriščih Dallas Mavericks v Celju in Gorana Dragića v Novem mestu košarkarske tekme za mlade, so sporočili iz Ukoma.