Mednarodni sejem Anuga s sedmimi slovenskimi podjetji

NAPOVED

Slovenija

05.10.2023

Slovenska prehrambna industrija se tudi letos predstavlja na sejmu v Nemčiji. V Kölnu so predstavniki naslednjih podjetij: Delamaris, d. o. o., GEA, d. o. o., La POPSI , d. o. o., Pekarna Pečjak, d. o. o., Radenska, d. o. o., Tina, d. o. o. in Vina Jarkovič, d. o. o. Prisotnih je več kot 7800 razstavljavcev iz 118 držav. Delež tujih razstavljavcev je kar 94 %, bruto razstavni prostor pa je na več kot 300.000 m².

Javna agencija SPIRIT Slovenija tudi letos organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na mednarodnem sejmu ANUGA, ki bo med 7. in 11. oktobrom 2023 potekal v nemškem Kölnu.

Prisotnih bo več kot 7800 razstavljavcev iz 118 držav. Delež tujih razstavljavcev je kar 94 %, bruto razstavni prostor pa je na več kot 300.000 m².

Na najpomembnejšem sejmu s področja prehrambne industrije v Evropi, ki bo letos trajnostno obarvan, bo svoje izdelke predstavljalo 7 slovenskih podjetij.

Sejem ANUGA, ki poteka vsako drugo leto, je namenjen predstavitvi izdelkov s področja prehrambne industrije. Na sejmu se predstavljajo bio prehrambni izdelki (organic), sveži in ohlajeni prehrambni izdelki, meso, zmrznjena hrana, mlečni izdelki, pekarski izdelki, kruh in pecivo, vroči napitki, pijače, zdrava prehrana in ketering.

V letu 2021 se je na sejmu predstavilo več kot 4.600 razstavljavcev iz 98 držav, obiskalo pa ga je več kot 70.000 obiskovalcev iz 169 držav. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.anuga.com

Na razstavnem prostoru v skupni velikosti 146 m², ki ga na sejmu zagotavlja SPIRIT Slovenija, bo svoje storitve in izdelke predstavljalo 7 slovenskih podjetij, ki so se odzvala na povabilo agencije k udeležbi na tem sejmu, in sicer: Delamaris, d. o. o., GEA, d. o. o., La POPSI , d. o. o., Pekarna Pečjak, d. o. o., Radenska, d. o. o., Tina, d. o. o. in Vina Jarkovič, d. o. o. Skupinska predstavitev slovenskih podjetij je umeščena v več vsebinskih segmentov sejma, in sicer ANUGA Fine Food, ANUGA Frozen in ANUGA Drinks. Kar nekaj udeleženih podjetij se je sejma pod okriljem agencije udeležilo že večkrat. Med prednostmi skupinskega nastopa poudarjajo predvsem nižje stroške samega nastopa, boljšo izpostavljenost razstavnega prostora in s tem večjo opaznost med obiskovalci ter sinergijo med slovenskimi razstavljavci. Sicer pa udeleženci pričakujejo, da bo sejemski dogodek izpolnil njihova pričakovanja in da ga bo obiskalo čim večje število poslovnih obiskovalcev.

Kot so na svoji spletni strani zapisali organizatorji sejma, bo rdeča nit letošnje  ANUGE trajnostna rast. Svetovna živilska industrija trenutno doživlja dinamične spremembe, saj se sooča s številnimi izzivi: z napovedano rastjo števila prebivalcev okoli 10 milijard ljudi do leta 2050, narašča tudi povpraševanje po živilih, zlasti po beljakovinah. Hkrati grožnja globalnih podnebnih sprememb, pomanjkanje vode in energije ter izguba biološke raznovrstnosti pritiskajo na kmetijstvo in živilsko industrijo. Gospodarski in humanitarni učinki, kot so prekinjene dobavne verige zaradi ukrajinsko-ruskega konflikta ter naraščajoči stroški energije in hrane, še poslabšajo razmere. Potreba po inovacijah izdelkov in rešitvah, ki bodo trajnostno izboljšale svetovni prehranski sistem, je zato večja kot kdaj koli prej, so še zapisali. In te izzive bodo naslovili tudi spremljevalni dogodki letošnjega sejma ANUGA.

Do konca letošnjega leta bo pod okriljem javne agencije SPIRIT Slovenija izvedena še skupinska predstavitev slovenskega gospodarstva, in sicer na sejmu pekarske industrije in slaščičarstva IBA, ki bo od 22. do 26. oktobra 2023 potekal v Münchnu.

Vir: Spirit Slovenija

Foto: Arhiv InStore