V Franciji so letos na police poslali že okoli 1,5 milijona pakiranj, skupaj s številnimi predstavitvami v trgovinah, ki to kampanjo podpirajo.
Tic Tac Sprite vsebuje rumene metine bonbone v zeleni embalaži z oznako Sprite, ki tako dopolnjuje okus. Izdelek je na voljo v dveh različnih različicah.
Pred tem sta podjetji leta 2019 sodelovali že pri lansiranju Tic Tac Coca-Cole v 70 državah s tremi različicami embalaže dveh blagovnih znamk.
V italijanskem slaščičarskem podjetju in ameriškem multinacionalnem velikanu pijač verjamejo, da bodo s tem sodelovanjem izkoristili priljubljenost gazirane pijače z okusom limone in limete ter prepoznavnost znamke Tic Tac mints.
"Tudi v Coca-Coli smo navdušeni nad sodelovanjem s Ferrerom in dejstvu, da lahko oboževalcem obeh blagovnih znamk ponudimo edinstveno izkušnjo okusa s Tic Tac x Sprite," je komentiral John Larson, višji vodja licenc pri Coca-Coli.
Annelyse Velasco, regionalna vodja trženja, francoskega podjetja Tic Tac, je dejala: "S Tic Tac x Sprite bodo naši potrošniki lahko uživali v zabavni in še bolj osvežujoči novi izkušnji, ki bo prebudila vse njihove čute. V našem podjetju smo zelo veseli, da smo začeli drugo sodelovanje s Coca-Colo."