Kanada Soccer (angleško nogomet oz Kanadska nogometna zveza) in Ferrero Kanada bosta sodelovala pri nadaljnjem razvoju nogometa v Kanadi in spodbujanju strasti do športa s krepitvijo vezi s programi nogometnih reprezentanc prek maloprodajne embalaže, izložb in promocijskih dejavnosti za navijače, a tudi z vključevanjem družin na nogometne dogodke in mladinske festivale.
Partnerstvo omogoča Ferreru, da izkoristi svetovno prvenstvo v nogometu za moške FIFA 2026, ki bo prvič prišlo v Kanado ter nadaljnjo aktivacijo med svetovnim prvenstvom v nogometu za ženske FIFA 2027.
Ferrero bo partnerstvo aktiviral prek televizije, digitalnih kanalov, družbenih omrežij, odnosov z javnostmi in vplivnežev, hkrati pa bo sodeloval s Kanada Soccer pri iskanju privlačnih načinov, kako Kanadčanom omogočiti skupno praznovanje.
Ker se bliža svetovno prvenstvo, bo kampanja vključevala večje promocije za potrošnike in dejavnosti v trgovinah in ker 96 % gledalcev svetovnega prvenstva načrtuje nakup prigrizkov med gledanjem, 78 % pa jih tekme spremlja od doma, se v Ferreru pozicionirajo kot prva izbira za navijaške zabave, poroča Canadian Grocer.
"To je največje partnerstvo Ferrero Kanada doslej in združujemo vse naše blagovne znamke, da bi proslavili sladke trenutke, ki jih nogomet prinaša milijonom kanadskih navijačev, na igrišču in zunaj njega. Skupaj s Kanada Soccer smo predani promociji odličnosti, strasti in moči skupnih izkušenj. Od spektakularnih golov do druženja družine in prijateljev ob navijanju bomo prisotni na vsakem koraku," je dejal Omar Zausa, predsednik Ferrero Kanada.
Nov dogovor, ki ga je dosegel Canadian Soccer Business, pomeni prvič, da je Ferrero Kanada vzpostavil enotno partnerstvo med svojimi štirimi ključnimi blagovnimi znamkami.
Vir/ Foto: Ferrero Kanada


