"Povečanja ne bodo tako velika kot leta 2022, a jih bomo morali nadoknaditi skozi vse leto," je v pogovoru za nemški časnik Frankfurter Allgemeine Zeitung med drugim dejal Mark Schneider, poroča Reuters.
V prvih devetih mesecih leta 2022 je družba zabeležila organsko rast prodaje v višini 8,5 odstotka, rast cen pa je znašala 7,5 odstotne točke.
Iz švicarskega živilskega konglomerata so pred tem napovedali naložbo v višini 40 milijonov švicarskih frankov za odprtje novega proizvodnega obrata v zahodni Ukrajini, kot tudi odpuščanja v Veliki Britaniji zaradi zmanjšanega zanimanja za izdelke Dolce Gusto.
Inflacija v Švici se je leta 2022 okrepila na 2,8 odstotka, zaradi višjih cen goriva, avtomobilov in najemnin, a se je decembra upočasnila, kar odraža blažjo rast cen energije, so pokazali podatki statističnega urada.
Predlani so cene zvišale za 0,6 odstotka, v letu 2020 pa so zabeležili skoraj enak odstotek padca.
Letna stopnja inflacije v Švici je dosegla 2,7 odstotka.