Hrvaška: Po novem Beiersdorf za PR celotne regije sodeluje z agencijo Dialog

AKTUALNO

Regionalne

30.01.2023

Agencija Adrema po dvanajstih letih končuje sodelovanje z Beiersdorfom in njihovim paradnim konjem, blagovno znamko Nivea, prenaša novico MM (Marketing Magazin).

Kot je za MM povedal Kamenko Kesar, lastnik agencije Adrema, odločitev o tem, da prenehajo delati z NIVEO, vsekakor ni padla čez noč. »Ni enostavno narediti takšnega koraka. Na Adremi nam je bilo pomembno, da naši odnosi ostanejo dobri, da drug drugega razumemo in se strinjamo, da je na dolgi rok takšna odločitev za obe strani najboljša. Dvanajst let je kar dolga doba in tista športna prispodoba, da se posloviš, ko so rezultati res dobri, je na mestu in ima smisel.«

Adrema bo zdaj globalnega kozmetičnega velikana »zamenjala« za slovensko blagovno znamko Ulla, še poročajo.

S to  blagovno znamko so že sodelovali pri digitalnem marketingu, zdaj pa so v celoti prevzeli še vajeti odnosov z javnostmi in podporo v marketingu.