Kot so poudarili v podjetju, je bila ta sprememba mogoča zaradi sodelovanja z dobaviteljem in dolgoletnim partnerjem, Novelisom.
Ob razlagi, zakaj embalaža ne vsebuje 100 % recikliranega aluminija, je Philip Helm iz oddelka za embalažo pri Beiersdorfu poudaril, da je ena največjih ovir pri uporabi recikliranega aluminija dostopnost recikliranega aluminija.
"Moramo biti sposobni zagotoviti stabilen proces z dobavitelji v našem proizvodnem centru v Hamburgu. Lahko si predstavljam, da bi v prihodnosti dosegli 100 % recikliran aluminij, saj bomo še naprej delali na trajnosti, skupaj z našimi dobavitelji. Ko je pravilno recikliran, lahko aluminij ostane v materialnem ciklu skoraj neomejeno dolgo brez bistvenega poslabšanja lastnosti in kakovosti. Zato je aluminij res idealen material za embalažo v krožnem gospodarstvu," je dejal Helm.
Poleg izziva povečanja razpoložljivosti recikliranega aluminija v količinah, potrebnih za vsak izdelek, ki ga prodajajo po vsem svetu, se je podjetje soočilo tudi z drugimi težavami, kot je npr. prepoznavanje prave zlitine, ki ustreza strojem in procesom v tovarni kot tudi tiskanje zelene nalepke na škatle v pravem formatu.
V Beiersdorfu načrtujejo, da bodo do leta 2045 dosegli ničelne neto emisije.
Kot so še sporočili, je Beiersdorf do konca leta 2023 dosegel absolutno zmanjšanje emisij CO2e za 19 % v primerjavi z letom 2018, a si v podjetju še vedno prizadevajo za 30-odstotno zmanjšanje do leta 2025.
Pričakujejo, da bodo z novo škatlo Nivee, v tem obdobju zmanjšali za približno 8.000 ton izpustov CO2e.
Vir: eKapija
Foto: Beiersdorf