Izšla je jubilejna številka 500 MM (Marketing Magazina)

AKTUALNO

Slovenija

29.12.2022

Mesečnik s katerim redno sodelujemo tudi Instorovci, izhaja že 40 let in je pred novim letom izdal jubilejno številko 500. Kot edini regionalni mesečnik, ki pokriva FMCG (blago široke porabe) jim danes, ko tudi sami po več kot desetih letih začenjamo z novo spletno stranjo www.instore.si, čestitamo.

Želimo jim uspešno in izhajanje mesečne tiskane revije tudi v naslednjih petsto številkah... 

MM v dvojni, jubilejni številki ponuja obilo vsebin. V več kot 40 letih je izšlo 500 revij, preko katerih se je gradila in razvijala tudi marketinška panoga v Sloveniji. Da bi jih bolje spoznali, so bralcem v jubilejnem MM-u predstavili ekipa, ki trenutno ustvarja ta medij. Ponosni so, da uspešno kljubujejo vsem izzivom časa in uresničujejo svoje poslanstvo – na enem mestu nuditi vse informacije, povezane z marketingom, komuniciranjem in mediji.

Sicer pa vse z naslovnice nagovarja Ula Spindler, ki je že več kot dvajset let neločljiv člen Pristopove ekipe. Je tudi na čelu ekipe, ki je pred desetimi leti zasnovala inovativen koncept glasbenih dogodkov Kurzschluss, na katere ji uspe dobiti najboljše svetovne didžeje, ki razveseljujejo zvesto občinstvo. S Spindlerjevo so se pogovarjali o tem, kako graditi glasbeno blagovno znamko in drugih dogajanjih v Pristopovem vesolju.

Za novi MM so se prav tako pogovarjali z dvema marketinškima strokovnjakoma, ki prihajata iz tujine. Zanimalo jih je, zakaj podjetja v kriznih razmerah ne smejo prenehati vlagati v oglaševanje.

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, pravi, da slabi trenutki vedno minejo, blagovna znamka pa mora nadaljevati svoje poslanstvo, pri čemer mora stalno upravljati percepcijo o sebi. »Če vas ne zaznavajo, vas ni, ne obstajate.« In vsi vemo, kako hitro se lahko zgodi, da vas potrošniki preprosto pozabijo, če niste trdno zasidrani v njihovih mislih.

Tudi Scott Gould, britanski strokovnjak za vpletenost ljudi, opozarja, kako pomembo je oglaševanje za prepoznavnost blagovne znamke na trgu. »Zanimivo, da ljudje pogosto mislijo, da najboljše blagovne znamke sploh ne oglašujejo, ker jim tega ni treba, toda to preprosto ni res, saj ogromno oglašujejo, le da to počnejo na način, ki ga ne dojemate kot oglaševanje. Stalno vas opozarjajo nase; ves čas so v vaši glavi,« nam je povedal. Mimogrede, Scott Gould bo tudi med ključnimi govorci na DIGGIT-u, ki ga v uredništvu MM-a organiziramo 9. maja 2023.

Pri oglaševanju, ki ga javnost ne dojema kot oglaševanje, ne morejo mimo novih izzivov agencije Futura DDB. Ti se podajajo v svet videoiger in e-športa. Z izvršnim direktorjem Gregorjem Firbasom so se pogovarjali o tem, kakšne priložnosti oglaševalcem nudi gaming in kako jih bodo sami podpirali pri vstopu na to še neizkoriščeno področje.

Nove priložnosti odpira tudi trajnostni razvoj. Pobud, kako ohraniti planet v čim boljši kondiciji, ne manjka. O njih je za MM pripovedoval tudi Spencer Harrison, izredni profesor na mednarodni poslovni šoli INSEAD, in jim približal koncept »umazanih inovacij«, ki zagovarja ustvarjanje novih izdelkov iz materialov, ki se nam na prvi pogled zdijo celo nagnusni. Ste že slišali za beljakovinske ploščice iz čričkov ali pa počitniško hišo iz gob?