Po dveh sezonah šibkih pridelkov in naraščajočih cen, ki so jih povzročile podnebne nesreče, inflacija in visoke obrestne mere, je letošnja letina oljk v Španiji obrnila trend.
Po podatkih španskega ministrstva za kmetijstvo je proizvodnja oljčnega olja v sezoni 2024/2025 znašala 1,41 milijona ton, kar je približno 65 odstotkov več kot v prejšnjem letu.
Okrevanje je takoj vplivalo na padec cen surovin za kar 50 odstotkov, kar je omogočilo znižanje maloprodajnih cen ekstra deviškega in deviškega oljčnega olja.
Cristóbal Valdés, izvršni direktor podjetja Deoleo, ki stoji za blagovnimi znamkami olivnega olja, kot sta Bertoli in Karbonel, je dejal, da se celotna panoga postopoma stabilizira, poroča CNBC.
Podjetje je v boljših tržnih razmerah podvojilo proračun za oglaševanje in promocijo na 10 milijonov evrov, cilj kampanje pa je, da olivno olje ostane vsakdanji del prehrane potrošnikov.
Vir: N1
Foto: Arhiv InStore (Freepik)