Glede na izjave odgovornih iz podjetja, bodo s to naložbo objekt spremenili v Ferrerov evropski tehnološki center za razvoj sladoleda, kar bo do konca leta 2026 privedlo do prenehanja proizvodnje lastnih blagovnih znamk.
Tovarno ICFC je Ferrero kupil leta 2021 in je zdaj v celoti integrirana v globalni ekosistem skupine ter pripravljena igrati ključno vlogo pri širitvi Ferrerovega portfelja sladoleda po vsej Evropi. Ta odločitev je del dolgoročne strategije konsolidacije rasti podjetja v segmentu sladoleda.
Naložba v višini 140 milijonov evrov, ki bo trajala do leta 2030, bo namenjena celovitemu ciklu modernizacije, ki vključuje znatno povečanje proizvodne zmogljivosti tovarne, izboljšanje obstoječih procesov z naprednimi tehnologijami in uvedbo inovacij za izboljšanje kakovosti, učinkovitosti in trajnosti.
Do leta 2030 bodo namestili dodatne proizvodne linije, ki bodo podpirale razvoj Ferrerovih lastnih sladolednih izdelkov, vključno z blagovnimi znamkami, kot sta Nutella in Kinder ter uveljavljeno blagovno znamko Camy, ki jo je ICFC prevzel pred časom.
Vir: Ferrero
Foto: InStore


