ZK: Sainsbury's bo lansiral platformo za maloprodajne medije

Svetovne

25.06.2025

Iz podjetja Nectar360, ki deluje v okviru skupine Sainsbury's, so napovedali lansiranje nove enotne platforme za maloprodajne medije: Nectar360 Pollen. Zagon spletne strani načrtujejo za konec leta 2025.

Platformo sta Sainsbury's in Nectar360 razvila interno, ustvarili pa so jo skupaj s partnerskimi blagovnim znamkami in agencijami oz. podjetji, kot sta npr. Unilever in OMG UK.

Platforma bo, kot pojasnjujejo v podjetju, na novo opredelila vsakodnevno delovanje sektorja maloprodajnih medijev in ponudila najpreprostejšo platformo za uporabo na trgu, s podporo ekipe Nectar360 na vsakem koraku.

"Ambicija Nectar360 je postati vodilni na svetu v industriji maloprodajnih medijev, zato bomo lansirali Nectar360 Pollen, najnaprednejšo platformo te vrste v Združenem kraljestvu. Hitra rast maloprodajnih medijev presega tradicionalno oglaševanje, vendar  hiter razvoj prinaša tudi izzive. Čeprav so maloprodajni mediji spremenili način komunikacije blagovnih znamk s potrošniki, je lahko krmarjenje po njih zapleteno in težko. Na podlagi povratnih informacij naših strank in trga smo ustvarili Nectar360 Pollen, da bi rešili te težave. Blagovnim znamkam in agencijam bomo omogočili enostavno raziskovanje potenciala maloprodajnih medijev, ustvarjanje večkanalnih izkušenj in uresničevanje naprednih merilnih zmogljivosti," je dejal Amir Rasekh, izvršni direktor podjetja Nectar360, ki združuje vpoglede v občinstvo, medijsko načrtovanje in aktivacijo, optimizacijo in merjenje in to ne glede na to, ali blagovne znamke in agencije izvajajo kampanje v trgovinah, na spletu ali zunaj njih, so zapisali v sporočilu za javnost.

Generativna umetna inteligenca bo blagovnim znamkam in agencijam pomagala optimizirati kreativne rešitve za kampanje v realnem času, ustvariti hiperrelevantne ciljne skupine in načrtovati delo medijev, s čimer bo poenostavljen celoten postopek in bo strankam Nectar360 omogočeno hitrejše lansiranje učinkovitejših kampanj. Večkratni model atribucije in orodje za vizualizacijo uspešnosti znotraj platforme bosta omogočila spremljanje in analizo vseh stičnih točk v medijih, kar bo prikazalo vpliv vsakega kanala na celoten uspeh kampanje. To pomeni, da lahko tržniki in medijski strokovnjaki hitreje optimizirajo svoje kampanje, stranke pa dobijo ustreznejše oglase in izboljšano nakupovalno izkušnjo.

Vir/Foto: InStore/Freepik