V manj kot dveh letih je Jutro doseglo 100 trgovin po vsej Srbiji, od Vranja do Subotice in postalo simbol malih neodvisnih trgovcev.
Franšiza Jutro je zasnovana za podporo neodvisnim trgovcem na drobno na dinamičnem maloprodajnem trgu. Medtem ko so svetovni trendi naklonjeni »priročnim« formatom velikih trgovskih verig, v Srbiji neodvisni trgovci predstavljajo 30-40 % trga in igrajo pomembno vlogo pri dobavi osnovnih potrebščin, zlasti v manjših mestih.
Vključitev v franšizo Jutro trgovcem omogoča izboljšanje poslovanja ob ohranjanju neodvisnosti, pridobijo pa sodobno blagovno znamko, optimizirano ponudbo, prenovo trgovin, investicije v opremo, trženjsko podporo, digitalna orodja in izobraževanja, s čimer lahko izboljšajo svoje poslovanje in privabijo več kupcev.
Uspeh so potrdili s stotimi trgovinami v dveh letih. Metro namerava Jutro do konca leta 2027 razširiti na 300 trgovin, še izboljšati model in okrepiti sodelovanje s trgovci.
"Vstop v franšizo Jutro je priložnost za nov začetek kar simbolizira že samo ime. Je priložnost za male trgovce, da izboljšajo svoje poslovanje s podporo močnega partnerja, kot je Metro, ki razume izzive maloprodaje. Naša vizija je zgraditi sodoben, inovativen in trajnosten maloprodajni ekosistem skupaj z neodvisnimi trgovci. Franšiza Jutro ni le poslovni model, je partnerstvo, ki zagotavlja trgovcem bolj varno prihodnost,« so sporočili iz Metroja.
Vir: Metro
Foto: Metro