Nov puljski center se nahaja na precej večjem zemljišču od dosedanjega, kar je omogočilo širitev zmogljivosti in posodobitev, so sporočili iz družbe.
Kot so sporočili iz družbe, je prodajna površina centra za 60 % večja kot prejšnja, kar omogoča še širši nabor izdelkov, povečanje dostavnih zmogljivosti in prostor za izboljšanje skladiščnega in logističnega poslovanja.
"To je veliko več kot odprtje novega centra, to je začetek novega poglavja, kraj, kjer se srečajo kakovost, inovativnost in partnerstvo. Metro Center v Pulju je bil zasnovan z namenom, da postane več kot le trgovina, tu smo kot partnerji, da svojim strankam zagotovimo podporo, ki jo potrebujejo in si jo zaslužijo. Zahvaljujem se vsem, ki ste prispevali k temu projektu. Skupaj odpiramo novo poglavje, naša obljuba pa ostaja enaka, biti zanesljiv partner, navdih in opora našim strankam na poti do uspeha," je ob nagovoru prisotnih, dejala Mirela Mirković, direktorica centra v Pulju.
"Odprtje novega veleprodajnega Metro centra je velika stvar za mesto, zato sem ponosen, da sem danes tukaj z vami in da vam čestitam ob odprtju in vam želim veliko uspeha pri vašem nadaljnjem poslovanju. Naše mesto potrebuje tovrstne centre, še posebej takšne, ki zagotavljajo vrhunske produkte, storitve in podporo vse pomembnejšemu segmentu turistične industrije," je dejal Bruno Cergnul, podžupan mestne občine Pulj. Pulj.
Metro je na Hrvaškem začel delovati konec leta 2001 z odprtjem prvega veleprodajnega centra na zagrebškem Jankomirju. Danes posluje s skupno desetimi veleprodajnimi centri v Zagrebu, Reki, Splitu, Zadru, Osijeku, Pulju, Varaždinu, Poreču in Dubrovniku.
Vir: InStore
Foto: Metro Hrvaška