Nizozemska: Heineken investiral 45 milijonov evrov v nov center za raziskave in razvoj

OTVORITEV

Svetovne

13.06.2025

Heineken je v Zoeterwoudeju odprl nov, 8.800 kvadratnih metrov velik globalni center, za raziskave in razvoj.

Center je vreden 45 milijonov evrov in je ključni del Heinekenove globalne mreže raziskav in razvoja ter strategije rasti in inovacij, so sporočili iz družbe.

"Heineken je pionirsko pivovarsko podjetje na svetu. Inovativnost je bistvo tega, kar smo. Od nastanka naše značilne kulture A-kvasovk v 19. stoletju do razvoja Heinekena 0.0 pogumno raziskujemo nove zamisli za ustvarjanje ikoničnih pijač, blagovnih znamk in izkušenj, ki navdušujejo potrošnike in nas vodijo naprej. Z odprtjem centra v Zoeterwoudeju odpiramo novo poglavje v pionirski dediščini, ki bo oblikovala prihodnost te kategorije. Kot pomemben del strategije EverGreen nam ta center omogoča hitrejše in pametnejše inovacije ter pomaga ustvariti značilna piva in pijače, izboljšati proizvodne procese in zmanjšati negativen vpliv na planet. Približuje nas ciljem: "Brew a Better World 2030" in je dokaz naše zavezanosti Nizozemski," je dejal Dolf van den Brink, izvršni direktor Heinekena.

"Center povezuje pionirsko pivovarsko dediščino z najboljšim, kar lahko ponudi sodobna znanost. Center, imenovan po dr. Henryju Pierru Heinekenu, prvem dediču ustanovitelja Heinekena Gerarda Adriaana Heinekena, predstavlja tako znanstveno odličnost kot drzno razmišljanje. Od tehnik fermentacije naslednje generacije do izboljšave embalaže, uvajamo inovacije v celotni vrednostni verigi v proizvodnji piva. Vsak nov izdelek, razvit tukaj, želi postati del prihodnje kulture potrošnje, ustvarjati nove rituale, hkrati pa ostati zvest temu, kar dela pivo družabno in prijetno," je dodal Hubert te Braake, direktor raziskav in razvoja pri Heinekenu.

Raziskave v centru so usmerjene v izboljšanje tehnik proizvodnje piva in razvoj novih piv in pijač, ki ustrezajo spreminjajočim se potrošniškim trendom.

Iz podjetja poudarjajo naslednjo generacijo piva Heineken 0.0, novo premium pivo lager, a tudi možnosti izven kategorije piva.

Vir: InStore
Foto: Heineken