Izdelki so namreč dobili povsem novo obliko, z mehkimi, zaobljenimi oblikami in "mirnimi" barvami.
Vsi izdelki so veganski, brez mikroplastike, dermatološko testirani in vsebujejo visok odstotek sestavin naravnega izvora, so zapisali v objavi podjetja.
Ponudba vključuje različne kategorije, vključno z nego telesa in rok, oblikovanje las, vitamini, minerali in prehranskimi dopolnili, ustno in intimno higieno...
Potrošniki bodo v liniji lahko našli mila, losjone za telo, gele za prhanje, šampone, a tudi ščipalke za nohte in krtače za lase. Pred prazničnim časom so na voljo tudi maske za nego kože, dišeče sveče, dišeče palčke in dišave omejene izdaje v darilnih setih.
Linija Care vključuje tudi štiri posebne kolekcije: za občutljivo kožo, moške, dojenčke in otroke ter kolekcijo izdelkov za mlajšo generacijo, ki vključuje izdelke, navdihnjene s trendi v negi kože in las.
V linijah Body & Hands, Hair Care in Baby & Kids Care ponuja možnosti polnjenja s keramičnimi stekleničkami za večkratno uporabo in več kot 20 polnjenj za izdelke, kot so milo za roke, geli za prhanje in šampon.
"Care predstavlja cenovno dostopen luksuz. Oblika, ki krasi vsako kopalnico in kuhinjo je po prijazni ceni. Razkošna nega na dosegu roke, s čudovitimi dišavami, navdihnjenimi s hrano in pametnimi možnostmi polnjenja, ki se prilegajo vsakdanjemu življenju. Lepi izdelki s čudovitimi dišavami so trajnostni, elegantno oblikovani in omogočajo osebno nego dostopno vsem," je dejal Constantijn Ninck Blok, direktor prodaje in formata pri Albert Heijn.
Vir: InStore
Foto: Albert Heijn

