Podjetje je za mamice odprlo 497 blagajn, da bi jim olajšali nakupovanje, poleg tega pa je ta dan za vse mamice pripravilo skoraj 50.000 škatel čokoladic Guylian.
Posebne blagajne so bile jasno označene, da so jih mamice lažje našle, pomočniki za blagajnami pa so s hitrostjo, primerno za vsako mamico posebej, skenirali izdelke in jim pomagali pakirati živila.
Poskrbeli so tudi za zabavo otrok, z igro prepoznavanja izdelkov in prikazom delovanja registrskih blagajn pa mamicam čim bolj olajšali nakupovanje, so sporočili iz družbe.
"Dejstvo je, da mnoge mame še vedno opravljajo gospodinjska opravila, kot je tedensko nakupovanje, tudi na materinski dan čeprav naj bi bil to dan, ko so v središču pozornosti. Zato smo v naše trgovine lansirali blagajne za mame, da jim podarimo nekaj malega na njihov poseben dan," je povedal Gareth Lloyd, direktor trženja dogodkov pri Morrisonsu.
Kupci so lahko zbirali tudi nagradne točke ob nakupu daril. Izdelki, kot so: "The Best" čokolade in karamele ter dobrote iz Market Street Cakeshop, so članom kartice More Card, prinesli 50 točk, medtem ko so z nakupi velikanskih piškotov prislužili 500 točk.
Vir: InStore
Foto: Morrisons