Nov InStore, ki ga lahko preberete na tej POVEZAVI, na uvodnih straneh, tako kot vedno, ponuja nabor pregleda novih objektov oz. trgovin doma in v regiji, a pred tem na začetnih straneh pišemo o vseh podrobnostih glede 2.Marketing Summmit-a, ki bo 10.aprila v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons.
Poročamo o odprtju šeste trgovine formata Stu.Market v Sloveniji in sicer v Rogaški Slatini, nove verige na naših tleh, hrvaškega Studenca, ki je tudi za slovenske kupce z 12.marcem uvedla program zvestobe, v sosednjem Dugopolju na Hrvaškem pa so začeli z izgradnjo novega logistično-distribucijskega centra.
Po prenovi so znova odprli market Tuš v Trbovljah, prenovili in odprli pa so tudi Žitovo pekarno za Bežigradom.
Primorsko trgovsko podjetje Fama Vipava je tudi poslovno leto 2024 zaključilo uspešno in z rastjo prodaje. Tako je lansko leto čiste prihodke od prodaje povečalo za šest odstotkov, na več kot 26. milijonov. Krona uspešnega leta pa je bila novembrska otvoritev novega poslovno stanovanjskega objekta v Šempasu pri Novi Gorici. V pritličju objekta je market s ponudbo, ki jo potrebujejo kupci na podeželju, a zaradi nepredvidljivega stanja na trgu so v letošnjem letu previdni, je za Instore dejal Aleksander Lemut.
Poročamo o investicijah Mlinotesta tudi na Hrvaškem in v Srbiji ter novem poglavju v zgodovini Donata, ki je 25.februarja na proizvodnih linijah zagnal proizvodnjo nove blagovne znamke, herbalne vode DoNatural.
Po pregledu novih objektov in novic doma ter v regiji in na svetu, v reviji nadaljujemo s tradicionalnimi rubrikami kot so poslovni rezultati svetovnih proizvajalcev, trgovskih znamkah (PL) itd.
V rubriki Intervju gostimo Matejo Vovk Lubej, RRP menedžerko JTI-ja v Sloveniji, s katero se je pogovarjala Kaja Kovič, novinarka Marketing magazina s katerim sodelujemo že dalj časa.
V rubriki Zgodovina blagovne znamke predstavljamo Mlinotest in nihovo odličnost okusov vse od leta 1867.
V rubriki Trendi agencija Euromonitor International razkriva glavne globalne potrošniške trende letošnjega leta.
V rubriki Distribucija in logistika avtor Boban Mladenovski (Tesco) piše o preoblikovanju skladiščnih operacij s pomočjo razširjene resničnosti.
V rubriki Male trgovine imamo tokrat posebnega malega trgovca in sicer zaradi tega, ker ima Sirijec Muhannad Alali edino pravo arabsko trgovino z živili in sicer na Kolodvorski ulici v centru Ljubljane.
Tako kot vedno revijo s svojim značilnim pisanjem sklene Igor E Bergant v članku z naslovom: Spomin.
Poslanstvo MARKETING SUMMITA, ki ga organizamo 10.aprila, je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu. FMCG MARKETING Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav. Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast. Več informacij in PRIJAVE na uradni strani konference: www.marketing-summit.si |