Odkar so sladoled Biscoff, na mednarodni ravni, predstavili leta 2019, je le-ta pridobil kupce v ZDA, Združenem kraljestvu in po vsej EU ter pomembno prispeval k rasti blagovne znamke.
Uspeh tega sladoleda v preteklih letih je tako še okrepil prepričanje o potencialu globalne širitve ponudbe omenjenih sladoledov. Za raziskovanje te kategorije z njenimi specifičnimi tržnimi značilnostmi,vključno z logistiko in maloprodajno dinamiko, bo podjetje sodelovalo z Mondelēz International, s katerim sicer sodeluje že Lotus, a po novem bo zraven še Froneri, kar bo omogočilo povečano tržno distribucijo ter večjo učinkovitost proizvodnje in logistike prek lokalne proizvodnje na ključnih trgih.
Froneri bo od leta 2026 proizvajal, tržil in prodajal sladoled Biscoff v več evropskih državah, s postopno širitvijo na druge trge.
"Partnerstvo s podjetjem Froneri odpira nove priložnosti za Biscoff, kar nam omogoča, da izkoristimo njihovo bogato strokovno znanje in izkušnje pri razvoju izdelkov, poglede na trg in veliko znanje o industriji. To sodelovanje bo še okrepilo naš položaj v sektorju sladoleda in omogočilo Biscoffu, da postane globalna blagovna znamka. Prav tako bo predstavitev prepoznavnega okusa Biscoff ljubiteljem sladoleda po vsem svetu še povečalo prepoznavnost naše blagovne znamke in organizaciji omogočilo, da se še močneje osredotočimo na globalno širitev piškotov in namazov Biscoff," je dejal Jan Boone, izvršni direktor Lotus Bakeries.
Partnerstvo temelji na podlicenci v okviru obstoječe pogodbe med Lotus Bakeries in Mondelēz International, ki so jo sklenili junija lani. Ta sporazum vključuje proizvodnjo in prodajo piškotov Biscoff v Indiji ter razvoj novih čokoladnih izdelkov, ki združujejo okus in teksturo piškotov Biscoff z znamkami čokolade Mondelēz.
Vir: InStore
Foto: Pekarne Lotus