SLO bocni levo
SLO bocni desno

Zaupanje potrošnikov se je povečalo

ANALIZA

Slovenija

21.03.2025

Na mesečni ravni so se izboljšale vse štiri komponente, ki sestavljajo kazalnik zaupanja potrošnikov. Tudi večina preostalih kazalnikov, ki jih spremljajo, je zrasla, poroča SURS (Statistični urad RS).

Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je marca dosegla -28 odstotnih točk, kar je tri odstotne točke več kot februarja in eno odstotno točko več kot marca lani.

Izboljšale so se vse štiri komponente tega kazalnika: 1.pričakovanja glede gospodarskih razmer, 2.glede stanja v državi glede večjih nakupov za 4 odstotne točke, 2. pričakovanja glede finančnega stanja v gospodinjstvih in 4. mnenja o trenutnem finančnem stanju pa za 3 odstotne točke.

Rahlo je zaupanje boljše  tudi na medletni ravni. Na medletno rast kazalnika zaupanja pa so vplivala bolj optimistična pričakovanja glede večjih nakupov (+tri odstotne točke) ter mnenja o trenutnem finančnem stanju v gospodinjstvu (+eno odstotno točko) in pričakovanja glede finančnega stanja v gospodinjstvu (prav tako za eno odstotno točko). Nekoliko so se poslabšala le pričakovanja glede gospodarskih razmer v državi (za eno odstotno točko).

Vir/Graf: SURS