Lidl Slovenija in Rokometna zveza Slovenije nadaljujeta uspešno partnerstvo za nadaljnja tri leta. Kot uradni sponzor in uradni partner svežine bo Lidl s partnerstvom še naprej podpiral razvoj slovenskega rokometa, obenem pa zasledoval vizijo in cilje podjetja v smeri promocije sveže in kakovostne ponudbe, ozaveščenega prehranjevanja ter spodbujanja gibanja in športne aktivnosti.
Lidl Slovenija ostaja platinasti sponzor Rokometne zveze Slovenije in uradni partner svežine, predvsem pa ponosni podpornik slovenskih rokometnih reprezentanc. Ob tem podpirajo obe reprezentanci – moško in žensko; k partnerstvu obeh so pristopili že v letu 2022.
Kot uradni partner svežine bo Lidl Slovenija na tekmah reprezentanc še naprej skrbel za osvežitev z zagotavljanjem svežega sadja igralkam, igralcem, sodnikom in prostovoljcem, novost pa je, da bo s podaljšanjem partnerstva zagotavljal tudi vodo. S promocijo svežine na športnih tekmovanjih spodbujajo zdrav način prehranjevanja ob aktivnem življenjskem slogu, kar je skladno z njihovo strategijo ozaveščenega prehranjevanja, s katero želijo ljudi navdušiti za bolj hranozavestne in trajnostne prehranske izbire.
»Vedno je lep občutek, ko naš pomemben partner izrazi željo po nadaljnjem sodelovanju. Lidl Slovenija je k Rokometni zvezi Slovenije pristopil pred domačim ženskim evropskim prvenstvom in bil eden glavnih podpornikov naših rokometašic pri tlakovanju poti do nastopa v olimpijskem Parizu, prvem v zgodovini za celoten slovenski ženski kolektivni šport. Z Lidlom Slovenija nas ne veže le poslovna zgodba, temveč tudi deljenje skupnih vrednot in vizije. Prepričani smo, da bo naše partnerstvo še naprej prinašalo obojestransko zadovoljstvo, saj je rokomet šport, ki ponuja številne možnosti za rast in razvoj vseh vključenih deležnikov,« je dejal dr. Bor Rozman, predsednik Rokometne zveze Slovenije.
Sodelovanje z Rokometno zvezo Slovenije je del Lidlove sponzorske strategije, ki se osredotoča predvsem na šport, prek katerega želijo ljudi navduševati za gibanje ter poudarjati pomen kakovostne hrane, še posebej svežega sadja in zelenjave, v aktivnem življenjskem slogu.
»S partnerstvom krepimo razvoj slovenskega rokometa, obenem pa uresničujemo tudi vizijo in poslanstvo Lidla Slovenija, ki med drugim podpira spodbujanje ozaveščenega prehranjevanja in navduševanja za gibanje in aktivni življenjski slog med ljudmi. Ob tem pa želimo širši javnosti približevati njihove najljubše športne dogodke,« je ob podaljšanju partnerstva povedala Tanja Dimitrova, vodja sponzorstev v marketingu Lidla Slovenija.
Na fotografiji zgoraj sta Anita Srac vodja marketinga v Lidlu in predsednik RZS, Bor Rozman.
Podpora rokometu tudi mednarodno Tudi na mednarodni ravni Skupina Lidl nadaljuje strateška športna sponzorstva, med katerimi je podpora največjima rokometnima tekmovanjema. Skupina Lidl je bila uradni partner svežine svetovnega prvenstva v rokometu za moške (IHF Men's World Championship 2025), v letu 2024 pa uradni partner svežine evropskega prvenstva v rokometu za ženske (Women's EHF EURO 2024). S spodbujanjem uravnotežene prehrane in aktivnega življenjskega sloga v okviru mednarodnih športnih dogodkov želijo navduševati ljudi po vsem svetu za izbiro uravnoteženih trajnostnih izdelkov in jih spodbujati, da so telesno aktivni. Strateška športna sponzorstva V okviru športnih sponzorstev v Lidlu poleg rokometa ponosno podpirajo še kolesarstvo in nogomet – Lidl je glavni sponzor profesionalne kolesarske ekipe Lidl-Trek, po uspešnem sodelovanju na UEFA EURO 2024™ pa so za obdobje treh let postali uradni partner UEFA Europa League in UEFA Conference League. Na nacionalni ravni je Lidl Slovenija od leta 2016 tudi zlati sponzor Zveze za šport invalidov Slovenije - Slovenskega paralimpijskega komiteja, s katerim (so)ustvarja projekte, ki izboljšujejo položaj slovenskega parašporta. |
Vir/Foto: Lidl & RZS