Po podatkih tega konzorcija se je prodaja hrane v štirih tednih do 1. marca medletno povečala za 2,3 % v primerjavi s 5,6-odstotnim povečanjem februarja 2024.
Ta rezultat je v skladu s četrtletno povprečno rastjo v višini 2,3%, vendar pod povprečno letno rastjo v višini 2,8%.
"Kljub grozečim izzivom visokih stroškov se je zaupanje potrošnikov dvignilo na 2 (z -3 januarja) zaradi naraščajočih plač in pričakovanega povečanja nacionalne minimalne plače," je povedala Sarah Bradbury, izvršna direktorica IGD.
Ob tem je dodala, da je bil februarja zabeležen padec obsega prodaje in da bo zaupanje potrošnikov zaradi zunanjih ekonomskih dejavnikov predvidoma še vedno spremenljivo.
Celotna maloprodaja v Združenem kraljestvu je februarja medletno zabeležila skromno rast v višini 1,1 %, kar je enak rezultat kot v primerljivem obdobju leta 2024.
"Šibka prodajna aktivnost vzbuja zaskrbljenost med trgovci na drobno, zlasti ker se pripravljajo na 7 milijard funtov novih stroškov zaradi proračunskih ukrepov in davka na embalažo leta 2025 ter morebitnega vpliva zakona o pravicah delavcev. Industrija si že močno prizadeva za absorpcijo obstoječih stroškov, vendar bodo trgovci na drobno prisiljeni zvišati cene ali zmanjšati naložbe v delovna mesta in trgovine ali oboje," je dejala Helen Dickinson, izvršna direktorica BRC.
Vir: Grocery Gazette
Foto: Arhiv InStore