Opis predstavitve – Trendi, ki menjajo pravila igre na področju FMCG
Veste kateri trendi menjajo pravila igre na področju FMCG? Jelena in Marina bosta s pomočjo Ipsosove globalne raziskave – izvedena na 50 svetovnih trgih, vključno z nekateri trgi v regiji – predstavili, kako se blagovne znamke v sektorju hrane in pijač prilagajajo svetu, v katerem individualizem igra vse pomembnejšo vlogo, ter kako lahko blagovne znamke pomagajo potrošnikom izraziti svojo edinstvenost skozi njih.
Predstavili vam bosta, kako lahko blagovne znamke inovirajo, da bi zadovoljile potrebe potrošnikov, ki stremijo k uravnoteženemu življenjskemu slogu, in kako lahko skrbijo za njihovo zdravje. Podali bosta tudi vpogled v to, kako lahko blagovne znamke pokažejo svojo predanost okoljski trajnosti, s tem ko pomagajo potrošnikom, da se počutijo opolnomočene pri sprejemanju okolju prijaznih odločitev.
Spoznajte, kako izkoristiti te trende in se nanje odzvati s pomočjo inovacij v izdelkih, embalaži in marketinških kampanjah, ki bodo osvojile sodobne potrošnike.
O predavateljicah
Marina Zrile je diplomirala iz sociologije – raziskovalna smer, na Filozofski fakulteti Univerze v Zagrebu. Po zaključku študija je začela kariero na področju raziskovanja trga, kjer se izpopolnjuje že zadnjih 15 let.
Svojo kariero je začela z izvajanjem ad hoc raziskav za stranke na področjih blaga vsakodnevne potrošnje (FMCG) in družbenih raziskav. Kasneje se je specializirala za sindicirane sledilne (tracker) raziskave.
Trenutno je v Ipsosu na poziciji Sales Manager, pri čemer je njen fokus na raziskovanju trgo na področju FMCG-ja in maloprodaje. Odgovorna je za razvoj projektov in vsakodnevno sodelovanje s številnimi lokalnimi in regionalnimi strankami.
Jelena Jakšić Matovina je magistrirala sociologijo na Filozofski fakulteti v Zagrebu leta 2011. Po študiju je začela kariero na področju raziskovanja trga, med katero je izpopolnjevala svoje veščine v različnih poslovnih sektorjih, vključno z FMCG, mediji, telekomunikacijami, OTC in javnim mnenjem.
V zadnjih 14 letih je pridobila bogate izkušnje na področju raziskovanja trga, s posebnim poudarkom na upravljanju blagovnih znamk (brand management), ki je v središču njenih interesov.
Trenutno dela kot vodja raziskav v Ipsosu, vodilni globalni raziskovalni agenciji, kjer vodi projekt BRANDpuls – regionalno sindicirano raziskavo potrošniških navad, ki ponuja odgovore na vprašanja o potrošnji, uporabi in položaju različnih blagovnih znamk na Hrvaškem in v regiji ter o demografiji, življenjskih slogih, uporabi medijev, nakupovalnih in prehranskih navadah prebivalcev. S tem zagotavlja celovit vpogled v regionalni trg (Adriatic).
OSREDNJE DRUŽENJE MARKETINŠKIH STROKOVNJAKOV S PODROČJA FMCG!
Poslanstvo MARKETING SUMMITA je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu. FMCG MARKETING Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav. Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast. |
PROGRAM
07.00–08.45
Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk
09.00–10.40
Pozdrav organizatorja.
Zakaj je FMCG biznis danes drugačen kot pred desetimi leti ... in morebitno presenečenje
ZENEL BATAGELJ, ustanovitelj in partner, Valicon
Kako osvežiti blagovno znamko in osvojiti mlade? Študija primera - voda Studena
KATARINA KOŠMRLJ MUHA, vodja raziskav Mediana
Kako se boriti in zmag(ov)ati na prodajnem mestu?
KRISTJAN MATIJAŠEVIĆ, ustanovitelj in direktor, Abnormal
10.40–11.20
Odmor za kavo
11.20–13.00
E-mail marketing 2025: "Back to the future"
MATIC BUKOVEC, višji svetovalec, SqualoMal Slovenija
Embracing Changes: Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape
LJUBICA VUKČEVIĆ, Head of Data Analytics & Insights, Direct media
Retail & Media: Strategic opportunities for retailers to enhance media capabilities and drive incremental growth
TBD
13.00–14.20
Kosilo
14.20–16.00
Trendi, ki menjajo pravila igre na področju FMCG
MARINA ZRILE, Sales Manager, Ipsos
JELENA JAKŠIĆ MATOVINA, Research Manager, Ipsos
Okrogla miza: “FMCG Marketing: Zmage, polomi in nauki za jutri”
DARJA TERŽAN, direktorica PP Donat, Atlantic Grupa
URŠA FEČUR, direktorica Storck Adria
JANKO HOČEVAR, ustanovitelj in direktor, Aragon
moderatorka: BARBARA MODIC, direktorica in partner, STARS Adriatic & Balkans
16.00–17.00
MREŽENJE
Več informacij in PRIJAVE na uradni strani konference: www.marketing-summit.si
INFO ZA SPONZORJE Modeli sodelovanja Modele lahko prilagodimo vašim ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij! |