SLO bocni levo
SLO bocni desno

MARKETING (FMCG) Summit, 10. 4. 2025 – predstavljamo govornici: Minja Stojanov, Internal Business Development Director, EyeSee (Begija) in Iva Tasovac, Senior Project Manager, EyeSee (Begija)

Slovenija

31.03.2025

Naslov predavanja: Retail Media as the next big thing: Win-win for brand, retailers and consumers

Opis predstavitve – Retail Media as the next big thing: Win-win for brand, retailers and consumers

Maloprodajna pokrajina se spreminja, saj upravljanje podatkov in maloprodajna medijska omrežja preoblikujejo način, kako se blagovne znamke in trgovci povezujejo s potrošniki. Partnerstva, ki temeljijo na podatkih, omogočajo natančno ciljanje za hiper-usmerjeno oglaševanje in izboljšano uporabniško izkušnjo.

Kljub temu pa izzivi, kot so pomanjkanje standardizacije, nejasna razporeditev proračuna in vprašanja lastništva, otežujejo prizadevanja na področju maloprodajnih medijev.

Vedenjsko testiranje v kontekstu pomaga blagovnim znamkam razumeti, kaj resnično odmeva pri potrošnikih v realnih nakupovalnih scenarijih, kar omogoča vpoglede za optimizacijo kampanj. EyeSee-jev pristop zagotavlja ključne odgovore pred lansiranjem, vključno z:

  • Kakšna je optimalna postavitev kampanje v trgovini?
  • Katera maloprodajna medijska kampanja je najučinkovitejša?
  • Koliko elementov mora vsebovati vaša maloprodajna medijska kampanja, da doseže svoj polni potencial?

O predavateljicah

Minja Stojanov je izkušena marketinška strokovnjakinja z več kot 12-letnimi izkušnjami na področju tržnih raziskav. Kot strokovnjakinja, ki jo ženejo izzivi, je svojo kariero posvetila premoščanju vrzeli med podatkovnimi vpogledi in poslovnim odločanjem. Njena strast leži v razumevanju, kako lahko podatki oblikujejo poslovne rezultate, pri čemer si je dosledno prizadevala te vpoglede pretvoriti v izvedljive strategije za svoje stranke.

Odkar se je leta 2020 pridružila belgijskemu zagonskemu podjetju EyeSee kot direktorica internega poslovnega razvoja, je Minja uspešno integrirala oddelek Market Enablement and Solutions v prodajno in marketinško ekipo, pri čemer je s svojim strokovnim znanjem zagotavljala optimalne rezultate.

Njena pot v tržnih raziskavah se je začela v srbski agenciji Deep Dive, kjer je delala kot kvalitativna raziskovalka. Upravljala je ključne stranke s področja FMCG, hkrati pa širila svoje znanje na področja, kot so telekomunikacije, bančništvo in naftna industrija. Kasneje se je pridružila regionalni agenciji Valicon, kjer je kot višja vodja projektov razvijala regionalne in globalne odnose s strankami.

Med pandemijo covid-19 se je Minja pridružila podjetju EyeSee, specializiranemu za vedenjske tržne raziskave, kjer je vodila ekipo svetovalcev za rešitve v oddelku prodaje in marketinga. Leta 2023 je znotraj podjetja prevzela vodilno vlogo pri vzpostavitvi strateške go-to-market (G2M) ekipe. G2M pobuda je bila osredotočena na ustvarjanje celostnega, strateškega pristopa k ponudbi izdelkov in spodbujanje medoddelčnega sodelovanja za uvajanje inovativnih rešitev v skupnost tržnih raziskav. Eden ključnih uspehov te pobude je lansiranje EyeSee-jevih rešitev za maloprodajne medije v letu 2024.


Skozi svojo kariero se je Iva Tasovac osredotočala na področje tržnih raziskav. Z več kot 10-letnimi izkušnjami je izkušena marketinška strokovnjakinja, ki se opira na podatke in jih pretvarja v jasne ter izvedljive poslovne odločitve za globalne blagovne znamke. Zadnje leto in pol prenaša svoje znanje in izkušnje iz sveta vpogledov v področje razvoja izdelkov ter zaseda položaj višje produktne vodje v podjetju EyeSee.

Z diplomo iz sociologije je Iva svojo raziskovalno kariero začela že v študentskih letih, ko je kot prostovoljka sodelovala pri različnih raziskavah, ki jih je izvajal Inštitut za sociološke raziskave. Njena pot v komercialne tržne raziskave se je začela pri podjetju GfK, kjer je pridobila dragocene izkušnje v kvalitativnih raziskavah. Svoj vpogled v raziskave je nato usmerila v vedenjske raziskave in se leta 2018 pridružila ekipi Insight v podjetju EyeSee.

V podjetju EyeSee je sodelovala z velikimi blagovnimi znamkami pri študijah nakupovalnih navad, kjer je pomagala strankam izboljšati njihovo prisotnost in tržni delež v fizičnem maloprodajnem okolju. Po tem je svoje znanje o nakupovalnem vedenju prenesla v EyeSee-jevo ekipo za digital in e-trgovino.

Iva ima široko razumevanje industrije FMCG, blagovnih znamk in potrošniških navad v tako fizičnem maloprodajnem okolju (B&M) kot v e-trgovini. Na svojem trenutnem položaju oblikuje EyeSee-jeve rešitve, ki podjetju prinašajo učinkovitost in možnost skaliranja, njen glavni cilj pa ostaja ustvarjanje vrednosti za globalne blagovne znamke in skupnost tržnih raziskav.


O podjetju

Belgijsko zagonsko podjetje EyeSee se od leta 2012 ukvarja z vedenjskimi tržnimi raziskavami in posluje globalno, vključno s pisarno v jadranski regiji, ki je v zadnjih letih znatno zrasla. Podjetje uporablja vedenjske metode, kot sta sledenje očem (eye-tracking) in kodiranje obrazne mimike (facial coding), da bi zagotovilo objektivne vpoglede v vedenje potrošnikov. 

EyeSee beleži letno rast števila zaposlenih za 50 % in je že tri leta zapored med 500 najhitreje rastočimi podjetji na Deloitteovem seznamu za regijo EMEA. Z rastjo prihodkov za skoraj 500 % podjetje nadaljuje širitev, še posebej v sektorju raziskav in razvoja (R&D), kjer iščejo nove razvijalce.


OSREDNJE DRUŽENJE MARKETINŠKIH STROKOVNJAKOV S PODROČJA FMCG!

www.marketing-summit.si 

Poslanstvo MARKETING SUMMITA je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu.  

FMCG MARKETING Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav.

Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast.

PROGRAM

07.00–08.45
Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk


09.00–10.40
Pozdrav organizatorja.

Zakaj je FMCG biznis danes drugačen kot pred desetimi leti ... in morebitno presenečenje
ZENEL BATAGELJ, ustanovitelj in partner, Valicon

Kako osvežiti blagovno znamko in osvojiti mlade? Študija primera - voda Studena
KATARINA KOŠMRLJ MUHA, vodja raziskav Mediana

Kako se boriti in zmag(ov)ati na prodajnem mestu?
KRISTJAN MATIJAŠEVIĆ, ustanovitelj in direktor, Abnormal


10.40–11.20  
Odmor za kavo


11.20–13.00 

E-mail marketing 2025: "Back to the future"
MATIC BUKOVEC, višji svetovalec, SqualoMal Slovenija

Embracing Changes: Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape
LJUBICA VUKČEVIĆ, Head of Data Analytics & Insights, Direct media

Retail Media as the next big thing: Win-win for brand, retailers and consumers
Iva Tasovac, Senior Project Manager, EyeSee Begija
Minja Stojanov, Internal Business Development Director, EyeSee Begija


13.00–14.20  
Kosilo


14.20–16.00  

Trendi, ki menjajo pravila igre na področju FMCG
MARINA ZRILE, Sales Manager, Ipsos
JELENA JAKŠIĆ MATOVINA, Research Manager, Ipsos

Okrogla miza: “FMCG Marketing: Zmage, polomi in nauki za jutri”
DARJA TERŽAN
, direktorica PP Donat, Atlantic Grupa
URŠA FEČUR, direktorica Storck Adria
JANKO HOČEVAR, ustanovitelj in direktor, Aragon
moderatorka: BARBARA MODIC, direktorica in partner, STARS Adriatic & Balkans


16.00–17.00  
MREŽENJE


Več informacij in PRIJAVE na uradni strani konference: www.marketing-summit.si

INFO ZA SPONZORJE

Modeli sodelovanja
→ Predstavitev s ciljno usmerjeno vsebino v programskem delu konference
→ Razstavni prostor v preddverju
→ Sponzoriranje odmora - postrežba in degustacija
→ Prikaz video sporočil
→ Darila za udeležence
→ Vaši predlogi...

Modele lahko prilagodimo vašim ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij!
KONTAKT: Matej Oblak, tel: 041 177 957, matej.oblak@instore.si