SLO bocni levo
SLO bocni desno

Marketing (FMCG) Summit Ljubljana 10. 4. 2025 - predstavljamo govornike na okrogli mizi: Darja Teržan (direktorica PP Donat), Urša Fečur (direktorica Storck Adria) in Janko Hočevar (Aragon)

Slovenija

12.03.2025

Naslov okrogle mize: "FMCG Marketing: Zmage, polomi in nauki za jutri"

Na kratko o vsebini okrogle mize: “FMCG Marketing: Zmage, polomi in nauki za jutri”

Sodelovali bodo: DARJA TERŽAN, direktorica PP Donat, Atlantic Grupa, URŠA FEČUR, direktorica Storck Adria in JANKO HOČEVAR, ustanovitelj in direktor, Aragon, moderatorka: BARBARA MODIC, direktorica in partner, STARS Adriatic & Balkans

Kako zgraditi močno blagovno znamko v FMCG sektorju? Katere marketinške taktike prinašajo uspeh in katere so nas naučile dragocenih lekcij? Na tej okrogli mizi bomo skozi osebne zgodbe in bogate izkušnje treh izjemnih strokovnjakov raziskali ključne dejavnike uspeha ter pasti, ki jih je treba prepoznati.

Dve izvrstni voditeljici bosta delili neprecenljive marketinške in managerske vpoglede. Obe sta svojo karierno pot začeli v marketingu, danes pa stojita na čelu dveh priznanih podjetij iz FMCG sektorja – prva vodi Donat globalno, druga pa Storck v regiji Adriatic. Ob njiju bo direktor raziskovalne agencije Aragon, ki bo osvetlil ključne podatkovne insighte in trende, ki krojijo prihodnost FMCG marketinga.
Ste pripravljeni na iskren pogovor o resničnih izzivih, drznih strategijah in neprecenljivih lekcijah iz prve roke? Ne zamudite! 


OSREDNJE DRUŽENJE MARKETINŠKIH STROKOVNJAKOV S PODROČJA FMCG!

www.marketing-summit.si 

Poslanstvo MARKETING SUMMITA je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu.  

FMCG MARKETING Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav.

Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast.

PROGRAM

07.00–08.45
Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk


09.00–10.40
Pozdrav organizatorja.

Zakaj je FMCG biznis danes drugačen kot pred desetimi leti ... in morebitno presenečenje
ZENEL BATAGELJ, ustanovitelj in partner, Valicon

Kako osvežiti blagovno znamko in osvojiti mlade? Študija primera - voda Studena
KATARINA KOŠMRLJ MUHA, vodja raziskav Mediana

Kako se boriti in zmag(ov)ati na prodajnem mestu?
KRISTJAN MATIJAŠEVIĆ, ustanovitelj in direktor, Abnormal


10.40–11.20  
Odmor za kavo


11.20–13.00 

E-mail marketing 2025: "Back to the future"
MATIC BUKOVEC, višji svetovalec, SqualoMal Slovenija

Embracing Changes: Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape
LJUBICA VUKČEVIĆ, Head of Data Analytics & Insights, Direct media

Retail & Media: Strategic opportunities for retailers to enhance media capabilities and drive incremental growth
TBD


13.00–14.20  
Kosilo


14.20–16.00  

Trendi, ki menjajo pravila igre na področju FMCG
MARINA ZRILE, Sales Manager, Ipsos
JELENA JAKŠIĆ MATOVINA, Research Manager, Ipsos

Okrogla miza: “FMCG Marketing: Zmage, polomi in nauki za jutri”
DARJA TERŽAN
, direktorica PP Donat, Atlantic Grupa
URŠA FEČUR, direktorica Storck Adria
JANKO HOČEVAR, ustanovitelj in direktor, Aragon
moderatorka: BARBARA MODIC, direktorica in partner, STARS Adriatic & Balkans


16.00–17.00  
MREŽENJE


Več informacij in PRIJAVE na uradni strani konference: www.marketing-summit.si

INFO ZA SPONZORJE

Modeli sodelovanja
→ Predstavitev s ciljno usmerjeno vsebino v programskem delu konference
→ Razstavni prostor v preddverju
→ Sponzoriranje odmora - postrežba in degustacija
→ Prikaz video sporočil
→ Darila za udeležence
→ Vaši predlogi...

Modele lahko prilagodimo vašim ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij!
KONTAKT: Matej Oblak, tel: 041 177 957, matej.oblak@instore.si