Na kratko o vsebini okrogle mize: “FMCG Marketing: Zmage, polomi in nauki za jutri”
Sodelovali bodo: DARJA TERŽAN, direktorica PP Donat, Atlantic Grupa, URŠA FEČUR, direktorica Storck Adria in JANKO HOČEVAR, ustanovitelj in direktor, Aragon, moderatorka: BARBARA MODIC, direktorica in partner, STARS Adriatic & Balkans
Kako zgraditi močno blagovno znamko v FMCG sektorju? Katere marketinške taktike prinašajo uspeh in katere so nas naučile dragocenih lekcij? Na tej okrogli mizi bomo skozi osebne zgodbe in bogate izkušnje treh izjemnih strokovnjakov raziskali ključne dejavnike uspeha ter pasti, ki jih je treba prepoznati.
Dve izvrstni voditeljici bosta delili neprecenljive marketinške in managerske vpoglede. Obe sta svojo karierno pot začeli v marketingu, danes pa stojita na čelu dveh priznanih podjetij iz FMCG sektorja – prva vodi Donat globalno, druga pa Storck v regiji Adriatic. Ob njiju bo direktor raziskovalne agencije Aragon, ki bo osvetlil ključne podatkovne insighte in trende, ki krojijo prihodnost FMCG marketinga.
Ste pripravljeni na iskren pogovor o resničnih izzivih, drznih strategijah in neprecenljivih lekcijah iz prve roke? Ne zamudite!
OSREDNJE DRUŽENJE MARKETINŠKIH STROKOVNJAKOV S PODROČJA FMCG!
Poslanstvo MARKETING SUMMITA je v enem dnevu prikazati najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju marketinga FMCG ter predstaviti najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu. FMCG MARKETING Summit pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav. Konferenca obravnava presečišče kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast. |
PROGRAM
07.00–08.45
Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk
09.00–10.40
Pozdrav organizatorja.
Zakaj je FMCG biznis danes drugačen kot pred desetimi leti ... in morebitno presenečenje
ZENEL BATAGELJ, ustanovitelj in partner, Valicon
Kako osvežiti blagovno znamko in osvojiti mlade? Študija primera - voda Studena
KATARINA KOŠMRLJ MUHA, vodja raziskav Mediana
Kako se boriti in zmag(ov)ati na prodajnem mestu?
KRISTJAN MATIJAŠEVIĆ, ustanovitelj in direktor, Abnormal
10.40–11.20
Odmor za kavo
11.20–13.00
E-mail marketing 2025: "Back to the future"
MATIC BUKOVEC, višji svetovalec, SqualoMal Slovenija
Embracing Changes: Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape
LJUBICA VUKČEVIĆ, Head of Data Analytics & Insights, Direct media
Retail & Media: Strategic opportunities for retailers to enhance media capabilities and drive incremental growth
TBD
13.00–14.20
Kosilo
14.20–16.00
Trendi, ki menjajo pravila igre na področju FMCG
MARINA ZRILE, Sales Manager, Ipsos
JELENA JAKŠIĆ MATOVINA, Research Manager, Ipsos
Okrogla miza: “FMCG Marketing: Zmage, polomi in nauki za jutri”
DARJA TERŽAN, direktorica PP Donat, Atlantic Grupa
URŠA FEČUR, direktorica Storck Adria
JANKO HOČEVAR, ustanovitelj in direktor, Aragon
moderatorka: BARBARA MODIC, direktorica in partner, STARS Adriatic & Balkans
16.00–17.00
MREŽENJE
Več informacij in PRIJAVE na uradni strani konference: www.marketing-summit.si
INFO ZA SPONZORJE Modeli sodelovanja Modele lahko prilagodimo vašim ciljem in potrebam. Kontaktirajte nas za več informacij! |