Argeta Meatless išče uradni zvok »čičerikanja«

Slovenija

26.02.2025

Brezmesni namaz Argeta Meatless svojo podobnost s kokošjo pašteto naznanja s spletno akcijo iskanja najboljšega zvočnega posnetka čičerikanja. Kampanja je nastala v sodelovanju z Agencijo 101. Nagradna igra bo potekala do 10. marca 2025.

Agencija 101 za naročnika Argeto  (Atlantic Grupa) vodi oglaševalsko akcijo z naslovom: Ali veste, kaj je čičerikanje?

Pri Argeti Meatless, novemu namazu na osnovi čičerike, so organizirali nagradno igro, v kateri stare in nove oboževalce Argetinih izdelkov vabijo na spletno stran, kjer lahko posnamejo svojo različico čičerikanja in glasujejo za svojega favorita. Zmagovalca, ki bo prejel velikansko plišasto čičeriko z vgrajenim zmagovalnim zvokom, bo med najboljšimi izbral stand-up komik Dino Kapetanović

Doslej so zabeležili že več kot 3.000 snemanj, več kot 300 uporabnikov pa je svojo različico čičerikanja tudi objavilo in se potegujejo za veliko plišasto čičeriko ter druge nagrade. Podelili bodo tudi 20 manjših plišastih čičerik in več zalog namazov Argeta Meatless. 

Vir: MM

Foto: Argeta