ZK: Unilever lani beležil 4,2-odstotno rast prodaje

Svetovne

13.02.2025

Iz družbe so poročali o 4,2-odstotni rasti prodaje v poslovnem letu 2024, ki ga je poganjala rast obsega za 2,9 %.

"Rezultati odražajo leto pomembne aktivnosti, ko smo se osredotočali na preoblikovanje Unileverja v še uspešnejše podjetje. Koraki, ki smo jih naredili leta 2024, vključno z uvedbo naše osvežene strategije GAP2030, dodatnimi naložbami v naše blagovne znamke in močnimi inovacijskimi cevovodi, so nam omogočili boljši položaj za doseganje ambicij v prihodnjih letih," je dejal Hein Schumacher, izvršni direktor Unileverja.

Družba je v letu 2024 zabeležila štiri zaporedna četrtletja rasti obsega za več kot 2 %, pri čemer so k rasti prispevale vse poslovne skupine, so zapisali v izjavi družbe.

Dobiček iz poslovanja je znašal 11,2 milijarde evrov, kar je 12,6 % več kot leto prej, medtem ko se jim je osnovna operativna marža povečala za 170 bazičnih točk na 18,4 %.

Celotni prihodki podjetja so v tem obdobju znašali 60,8 milijard evrov, kar je 1,9 % več kot v enakem obdobju lani, z osnovno rastjo prodaje za 4,2 %, ki izravnala negativni vpliv -0,7 % zaradi valutnih sprememb in -1,5 % zaradi prodaje poslovnih enot.

Blagovne znamke Power so predstavljale več kot 75 % celotnega prihodka in dosegle 5,3-odstotno rast prodaje zaradi 3,8-odstotne rasti obsega.

Segment lepote in dobrega počutja je dosegel 6,5-odstotno rast prodaje s 5,1-odstotno količinsko rastjo, segment osebne nege pa 5,2-odstotno rast. Z izdelki za dom so dosegli 2,9-odstotno rast prodaje, pri čemer je 4 odstotna rast obsega nadomestila izpad  zaradi nižjih stroškov surovin.

Prehranski segment je dosegel 2,6-odstotno rast prodaje ob skromni 0,2-odstotni količinski rasti, sladoled pa 3,7-odstotno rast. Iz družbe so lani objavili načrte, da bodo dejavnost sladoleda ločil kot ločeno enoto. Ločitev naj bi bila zaključena do konca leta 2025 kar pomeni, da bo Unilever lahko delal manj stvari.

Jean-Francois van Boxmeer je nov predsednik nove enote, ki bo imela sedež na Nizozemskem.

V letu 2025 v podjetju pričakujejo rast prodaje v razponu od 3 % do 5 %, kot tudi "rahlo" izboljšanje osnovne operativne marže v primerjavi z letom 2024.

Vir: InStore
Foto: Unilever