Italija: Pam Panorama poroča o rasti prodaje lastnih blagovnih znamk v letu 2024

ANALIZA

Svetovne

13.02.2025

Italijanska veriga Pam Panorama je lani zabeležila dvomestno rast prodaje trgovskih znamk na 330 milijonov evrov in 2-odstotno povečanje tržnega deleža.

Podjetje je ta uspeh pripisalo prizadevanjem za ponudbo kakovostnih izdelkov po konkurenčnih cenah, a tudi znatnim naložbam v kategorije sveže hrane, kot so meso, ribe ter sadje in zelenjava.

"Celostni pristop nam omogoča, da skrbno upravljamo vsako fazo procesa, od izbire dobaviteljev in razvoja izdelkov, ki izpolnjujejo zahteve trga, do pakiranja in trženja v trgovini," je povedal Gerardo Luca Sinesi, vodja trgovske znamke pri Pam Panorama.

"Izboljšali smo naše izdelke zasebnih blagovnih znamk, pri čemer smo uravnotežili udobje in kakovost, da strankam omogočimo dostop do dragocenih izdelkov po konkurenčnih cenah. Hkrati smo kot podjetje vlagali v oddelke za svežo hrano, meso, ribe ter sadje in zelenjavo, področja, kjer imamo velik ugled," je dejal Riccardo Martinelli, direktor nabave pri Pam Panorama.

Trgovec na drobno trenutno ponuja okoli 3.200 izdelkov zasebne blagovne znamke v 11 blagovnih znamkah, z načrtom, da bodo to ponudbo razširili na 3.600 izdelkov do konca leta 2025.

Cilj podjetja je, da bodo do leta 2026 prodaja zasebnih blagovnih znamk predstavljala 30 % celotnega prihodka.

Vir: ESM
Foto: Pam Panorama