Patrik Zupančič, direktor podjetja Promo.fil Group, ki je lastnik licence Izbrale mame za Slovenijo, je zelo prepričan o uspehu projekta Izbrale mame, saj kot pravi: »Oznaka je preprosto razumljiva, z jasnim sporočilom in močno čustveno noto, ki se osebno dotakne vsakega posameznika. Oznaka Izbrale mame je tudi priznanje proizvajalcem, dobaviteljem in ponudnikom storitev, da so njihove blagovne znamke našle pot do src slovenskih mam. Skozi visoke ocene v anketah so mame prepoznale vrednost, ki jim jo zmagovalne blagovne znamke dajejo.« |
Mame ocenjujejo:
1. Zadovoljstvo z uporabljenim izdelkom ali storitvijo.
2. Značilnosti izdelka ali storitve.
3. Ocenjena vrednost za vložen denar.
4. Namen priporočiti izdelek ali storitev.
Zadovoljstvo mam z izdelkom ali storitvijo je močno sporočilo in pomembno priporočilo za nakup vsakemu potrošniku. Cilj projekta je tako izpostaviti najboljše izdelke in storitve v kategorijah glede na ocene zadovoljstva uporabnic, katerih priporočila so zaupanja vredna.
“Mame vedno najbolje vedo/vemo, kaj je najboljše za njihove/naše otroke. Zato nam je v posebno čast, da so tudi slovenske mame prepoznale in izkazale največje zaupanje blagovnima znamkama ekstra deviških oljčnih olj Monini in balzamičnih kisov Ponti. Obe blagovni znamki imata bogato zgodovinsko in družinsko tradicijo ter neprestano vlagata v ohranjanje najvišje kakovosti, tako za lastne družine kot tudi za širšo "družino" potrošnikov, ki jima ostajajo zvesti že desetletja,” je ob prevzemu kar dveh priznanj Izbrale mame povedala Janja Komel, vodja marketinga pri podjetju MittelCo, ki je distributer za ekstra deviška oljčna olja Monini in balzamične kise Ponti v Sloveniji.
Kaj nagrada „Izbrale mame” pomeni za izbrane izdelke in storitve?
Gre za:
- prvo in edinstveno raziskavo zadovoljstva mam z uporabo izdelkov in storitev na slovenskem trgu,
- njihovo priporočilo nakupa vsem potrošnikom,
- čustveno sporočilo, ki je najmočnejši motiv za nakup.
Kakšne so prednosti za izdelke ali storitve, ki uporabljajo oznako „Izbrale mame“?
- Izdelek ali storitev z oznako »Izbrale mame« ima manjšo cenovno občutljivost, ker smo kot potrošniki običajno pripravljeni porabiti več denarja za izdelek ali storitev z dobrim priporočilom.
- Izbrani izdelek ali storitev loči od konkurence.
- Povečanje zvestobe blagovni znamki.
- Pozitiven vpliv na povečanje prodaje.
Na prvi letošnji podelitvi, ki je 4. februarja potekala v Ljubljani, so v 15-ih kategorijah podelili priznanja:
PHILIPS AVENT - Tolažilne dude
APTAMIL - Adaptirano mleko v prahu
MANNER - Napolitanke
KIK - Tekstilni diskontni trgovci
PLANIKA - Sveže nehomogenizirano mleko
ODLIČNO - Suho sadje in oreščki
MUELLER - Drogerijski trgovci
MONINI - Ekstra deviško oljčno olje
PONTI - Balzamični kis
ZLATO POLJE - Riž
PODRAVKA - Pasiran paradižnik
BABY CENTER - Trgovci z otroškim programom
BABY CENTER - Spletne baby trgovine
ACTIVIA - Probiotični jogurti
RADENSKA Naturelle – Mineralna voda negazirana