SLO bocni levo
SLO bocni desno

Lidl Slovenija z novo kampanjo s sloganom »Še več izbir in srčnih manir«

Slovenija

05.02.2025

Lidl Slovenija z novo kampanjo s sloganom »Še več izbir in srčnih manir« sporoča, da ni le trgovina, ampak prostor, kjer se prepletata raznolikost ponudbe in svoboda izbire. Kampanjo so zasnovali v sodelovanju z DROM agency.

»Lidl, ki že vrsto let ponuja široko paleto alternativnih izdelkov s konceptom:" Tvoja izbira", je v januarski kampanji nastopil s sporočilom 'Še več izbir in srčnih manir', s katero želi preseči stereotipe in ustvariti družbeno okolje, kjer so omenjene izbire sprejete brez predsodkov.

Lidl aktivno vabi k pogovoru tako na družbenih omrežjih kot na ulici. Kampanja vključuje različne formate, ki vsak na svoj način osvetljujejo raznolikost prehranskih izbir in pomen sprejemanja,« so razložili.

Vplivneži z močnimi zgodbami: Serija kratkih videov predstavlja relevantne vplivneže, ki med pripravo obroka delijo svoje izkušnje z alternativnimi izdelki iz Lidla. Ob tem odkrito govorijo o neprijetnih vprašanjih ali očitkih, s katerimi so se srečali zaradi svojih prehranskih odločitev, ter poudarjajo, zakaj je razumevanje ključno.
 
Družbena omrežja kot glas raznolikosti: Na Lidlovih profilih potrošnike zabavajo zanimiva dejstva, povezana z alternativnimi prehranskimi izbirami, obenem pa jih spodbujajo k deljenju lastnih izkušenj. Vprašanja, kot so »Kakšen je bil najneprijetnejši komentar na vašo prehransko izbiro?« ali »Kako se odzovete na očitke?«, ustvarjajo prostor za izmenjavo mnenj.

Intervjuji z mimoidočimi: Lidl se je z ekipo odpravil na ulice, kjer so kupci delili svoje zgodbe o alternativnih izbirah in odzivih družbe nanje.
 
Mestni plakati s hudomušnimi recepti: Trojčki plakatov po mestnih središčih s preprostimi, a udarnimi sporočili ter recepti (npr. “Veganska bolonjska dramica s testeninami” in “Troslojni tiramisu očitkov brez glutena in laktoze”), ki so ustvarjeni na podlagi vsebine iz negativnih komentarjev, jasno nagovarjajo k spoštovanju izbire.
Na izbire in srčne manire!

»S kampanjo 'Še več izbir in srčnih manir' Lidl ne prodaja zgolj izdelkov, temveč vrednote. To je zgodba o več kot le prehranskih izdelkih. Je zgodba o odprti družbi, kjer so različne izbire sprejete in cenjene. Januar v Lidlu postaja simbol spoštovanja, razumevanja in srčnih manir, ki jih vsi potrebujemo,« so še zaključili.

Vir: MM (Marketing Magazin)

Foto: Lidl