SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Veča se delež trgovskih blagovnih znamk

ANALIZA

Svetovne

21.01.2025

Po podatkih Numeratorja so trgovske znamke v preteklem letu predstavljale skoraj četrtino oziroma 24 % desetih glavnih proizvodnih sektorjev.

Največji delež trgovskih znamk so imele kategorije, kot so izdelki za pisarno, dom in vrt, medtem ko so bile v potrošniških košaricah najpogosteje prehranske znamke, izdelki za zdravje in lepoto ter izdelki za gospodinjstvo.

Med 20 največjimi trgovci v ZDA sta se Aldi in Trader Joe's v obravnavanem obdobju najbolj zanašala na izdelke trgovinskih blagovnih znamk.

Po drugi strani so blagovne znamke rgovinskih blagovnih znamk, ki jih ti proizvajajo po pogodbah s specializiranimi proizvajalci, predstavljale le tri odstotke Amazonove prodaje.

Walmart's Bettergoods in Target's Dealworth sta izstopala kot najhitreje rastoči blagovni znamki. Od njunega lansiranja je bilo prodanih na desetine milijonov izdelkov teh dveh blagovnih znamk.

Ko gre za mnenje potrošnikov, je pomembno omeniti, da je 59 % kupcev izjavilo, da izdelki trgovske znamke nudijo nadpovprečno vrednost za svojo ceno. Kar 42 % jih kupuje izdelke trgovskih blagovnih znamk, da bi prihranili denar, 27 % potrošnikov pa jih meni, da so ti izdelki enako dobri kot blagovne znamke.

Vir: Politika
Foto: Aldi ZDA