Iz podjetja, ki je del skupine Casino Group, pravijo, da ima Egipt velik potencial rasti, ki ga spodbuja naraščajoča urbanizacija in povečano povpraševanje po inovativnih storitvah.
TMT For Food and Beverages je vodilni trgovec na drobno v Egiptu z več kot 180 trgovinami Circle K po vsej državi in 7500 zaposlenimi.
"Veseli smo, da lahko Egipčanom omogočimo odkrivanje naše blagovne znamke. S tem partnerstvom želimo v Egipt prenesti našo vizijo lokalnega poslovanja in ponuditi storitev, ki izpolnjuje tako pričakovanja prebivalcev kot standarde kakovosti, na katerih temelji naš ugled," je povedal Alfred Hawawini, izvršni direktor Monoprixa.
"TMT, ki ga vodita strast do kakovosti in zavezanost zadovoljstvu strank, je zavezan zagotavljanju odličnosti v vseh vidikih svojega poslovanja. Zato je povsem naravno, da smo se odločili za partnerstvo z vodilnim v francoski maloprodaji. To je del razvojnega pristopa z neposrednim vplivom na lokalno gospodarstvo. Gre za ustvarjanje novih delovnih mest, podporo egiptovskim dobaviteljem in posodobitev lokalne trgovine," je dejal Mahmoud Monir Soliman, ustanovitelj TMT.
Odprtje prvih trgovin v Egiptu je predvideno še letos, trgovec pa načrtuje odpiranje od 15 do 20 trgovin na leto.
Potrošnikom bodo ponujali sveže prehrambene izdelke, lokalne specialitete, a tudi široko paleto neživilskih izdelkov, vključno z izdelki za modo, lepoto, dekoracijo in zabavo.
Vir/Foto: InStore