V pogovoru, ki ga je vodil Tomaž Ambrožič iz podjetja Sport Media Focus, je sodeloval tudi glavni izvršni direktor Spara David Kovačič ki je skupaj s Sašom Bergerjem, generalnim direktorjem Petrola, osvetlil pomembno vlogo, ki jo imajo podjetja pri podpori športu.
Ob tem je Kovačič izpostavil: “S podporo športu krepimo povezavo blagovne znamke Spar s tem dinamičnim svetom in pozitivnimi čustvi, ki jih prinaša. Povezovanje nadgrajujemo s tesnim sodelovanjem s športniki pri promociji naših produktov, kot je na primer linija Spar To Go, kjer izpostavljamo pomen zdravega in aktivnega življenjskega sloga. Nenazadnje pa nam je pomembno, da se sinergija s športom odraža tudi znotraj podjetja, saj ta vrsta partnerstva služi kot motivacija za naše zaposlene. Z razdelitvijo dela prejetih vstopnic med zaposlene spodbujamo ekipni duh in jim omogočamo, da se počutijo kot del širše skupnosti, ki aktivno podpira in navija za naše športnike.”
"Z veseljem smo prispevali k razpravi o tem, kako lahko odgovorno sponzorstvo športa odpre nove poslovne priložnosti in podpira nacionalni ponos," so zapisali v Sparu.
Vir/Foto: Spar Linkedin