Market, ki se razteza na več kot 160 kvadratnih metrih površine, ponuja potrošnikom več kot 3.500 izdelkov, tako lokalnih kot globalnih.
Na svečani otvoritvi so imeli kupci možnost nakupa določenih izdelkov v akciji, npr. piščance ali banane, na blagajni pa tudi 50 % popusta za vse račune nad 800 dinarjev (1 evro je 117 din op.p.).
Poleg znižanih cen izdelkov so imeli kupci možnost prejeti enega od več kot 500 darilnih paketov ali cigaro, vzdušje pa je dopolnilo preizkušanje lokalnih izdelkov Belkino in Delikato.
PerSu marketi že 27 let delujejo kot maloprodajni format v okviru družbe z omejeno odgovornostjo BB Trade.
Komercialno dejavnost opravljajo v 176 maloprodajnih objektih na območju Vojvodine in Beograda in so del verige DTL (Domaći trgovački lanac), ki danes združuje 13 trgovskih podjetij in ima več kot 770 maloprodajnih objektov ter več kot 7000 zaposlenih na območju Republike Srbije.
Vir: InStore
Foto: DTL PerSu
odpiranje