Konferenčni program Sempla poteka na dveh odrih in se je začel ob 9:30. Ob 10:20 je potekalo predavanje priznanega direktorja in svetovalca v oglaševalski industriji Sashe Savića, ki je govoril o preobrazbi oglaševalskih agencij v dobi umetne inteligence.
Poseben poudarek je namenil spremembam v načinu načrtovanja medijskih kampanj ter pomenu prilagajanja strategij hitro spreminjajočemu se medijskemu okolju. O tem se je na SEMPL-ovem odru pogovarjal z Barbaro Modic, direktorico in partnerico pri STARS Adriatic & Balkans.
Ob 11:10 je Stella Litou, glavna izvršna direktorica Pro Plus in RTL Hrvaška, v pogovoru s Simono Kruhar Gaberšček, glavno in odgovorno urednico Marketing magazina, razkrila inovacije, ki preoblikujejo medijsko pokrajino.
Gizem Ozturk, globalna direktorica programov globalnega učenja pri TBWA\Worldwide, je predstavila načine za krepitev globalne povezanosti v podjetjih preko prilagojenih izobraževalnih programov.
Sledi predstavitev strateške poti blagovne znamke Novaka Đokovića, ki jo bo orisal Nebojša Mandrapa, član njegove PR-ekipe ter partner in direktor za odnose z javnostmi v srbski agenciji New Media Team.
Ob 20:30 sledi podelitev nagrad Sempler, ob 22. uri pa zabava, na katero vabi Planet TV.
V drugem konferenčnem dnevu pa ne zamudite pogovora z Angelino Komarovo, pridruženo producentko 3. in 4. sezone Netflixove originalne televizijske serije Emily v Parizu, ki bo v pogovoru z igralcem Domnom Valičem spregovorila o svojih izkušnjah z upravljanjem partnerstev z blagovnimi znamkami v sodobnem okolju serije.
Kot zadnja pa bo nastopila Melissa Duhalde, strokovnjakinja za lepotni marketing, ki je sodelovala s podjetji, kot sta L'Oréal in Shiseido. Govorila bo o pomenu raznolikosti in vključevanja v sodobnih oglaševalskih kampanjah.
Sempl je regijska konferenca medijskih trendov oz. specializiran in izobraževalen mednarodni dogodek za oglaševalce, medijske hiše in komunikatorje v Srednji in Jugovzghodni Evropi. Namenjen je predstavitvi aktualnih globalnih medijsko-komunikacijskih trendov v jadranski regiji ter analizi tuje in domače dobre prakse. Glavni cilj SEMPL-a je dvigniti raven znanja na področju medijsko-komunikacijske stroke v regiji. V Portorožu poteka že od leta 1998, ko se je imenoval Seminar medijskih trendov. Še danes deluje znotraj Media Poola. Od leta 2011 pri izvedbi konference SEMPL sodeluje tudi podjetje Medijski partner, izdajatelj specializirane marketinške revije Marketing magazin. Ciljna publika so vsi, ki delajo v medijih, z mediji ali za medije in vsi tisti, ki krojijo medijske trende in se po njih ravnajo. V okviru konference poteka tudi tekmovanje za nagrade za medijske presežke leta sempler. Na njem medijski strategi, naročniki in mediji predstavijo svoje najboljše projekte in se potegujejo za zlate semplerje in nagrado veliki sempler, ki je podeljena najboljši medijski strategiji preteklega leta. |
Vir: MM