
Spar je na regijskem medijskem festivalu SEMPL Conference prejel zlato nagrado v kategoriji strateška uporaba medijskega spleta.
Kampanja MasterChef je spretno združila umeščenost v TV oddajo, TV oglase, letak, digitalne kanale ter priljubljeno aktivacijo Master minuta z Luko Pangosom, ki je poenostavila recepte iz oddaje in jih približala domačim kuharjem.
V letaku so predstavljali ključne sestavine iz receptov MasterChef, ki so bile posebej izpostavljene tudi na prodajnih policah in odlično sprejete med kupci.
Ponovno so dokazali, da s povezovanjem znanja, predanosti in odličnih partnerjev ustvarjajo projekte, ki izstopajo.
| Kar 8 zlatih medalj za slovenske projekte, velika nagrada Bingu iz BiH V okviru medijske konference SEMPL so podelili nagrade sempler za najboljše medijske strategije. Slovenski projekti so osvojili osem zlatih, veliko nagrado pa je osvojil projekt »It's time to stop!«, ki ga je zasnovala agencija Via Media za Bingo Group. Med 63 prijavljenimi projekti je izstopalo veliko izjemno kakovostnih kampanj, zaradi česar je bil izbor še posebej zahteven. Najbolj jih je navdušila kampanja »It's time to stop!«, katere cilj je bil prekiniti apatijo do peticij proti femicidu v Bosni in Hercegovini. Poleg velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leta, je projekt prejel tudi zlati sempler v kategoriji najboljša PR-strategija ali promocija. Zlati semplerji slovenskih projektov... |
Vir/Foto: Spar Linkedin


