SLO bocni levo
SLO bocni desno

Sparu zlati sempler na medijskem festivalu SEMPL, velika nagrada Bingu iz BiH

Slovenija

01.12.2025

Mednarodna žirija je kot odmevno kampanjo prepoznala njihov projekt MasterChef, ki soo ga ustvarili skupaj z AV studio d.o.o., PRO PLUS, d.o.o. in Luka Pangos. Nagrado sta prevzeli direktorica marketinga v Sparu, Lidija Rakuša in vodja projekta MasterChef, Nataša Purgaj.

Spar je na regijskem medijskem festivalu SEMPL Conference prejel zlato nagrado v kategoriji strateška uporaba medijskega spleta.

Kampanja MasterChef je spretno združila umeščenost v TV oddajo, TV oglase, letak, digitalne kanale ter priljubljeno aktivacijo Master minuta z Luko Pangosom, ki je poenostavila recepte iz oddaje in jih približala domačim kuharjem.

V letaku so predstavljali ključne sestavine iz receptov MasterChef, ki so bile posebej izpostavljene tudi na  prodajnih policah  in odlično sprejete med kupci. 

Ponovno so dokazali, da s povezovanjem znanja, predanosti in odličnih partnerjev ustvarjajo projekte, ki izstopajo. 

Kar 8 zlatih medalj za slovenske projekte, velika nagrada Bingu iz BiH  

V okviru medijske konference SEMPL so podelili nagrade sempler za najboljše medijske strategije. Slovenski projekti so osvojili osem zlatih, veliko nagrado pa je osvojil projekt »It's time to stop!«, ki ga je zasnovala agencija Via Media za Bingo Group. Med 63 prijavljenimi projekti je izstopalo veliko izjemno kakovostnih kampanj, zaradi česar je bil izbor še posebej zahteven. Najbolj jih je navdušila kampanja »It's time to stop!«, katere cilj je bil prekiniti apatijo do peticij proti femicidu v Bosni in Hercegovini. Poleg velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leta, je projekt prejel tudi zlati sempler v kategoriji najboljša PR-strategija ali promocija.

Zlati semplerji slovenskih projektov...
Zlati sempler v kategoriji strateška uporaba medijskega spleta je prejel projekt »Masterchef partnerstvo« (oglaševalec Spar Slovenija, agencija AV studio);
zlati sempler v kategoriji inovativna uporaba medija/medijskega formata ali komunikacijskega kanala je prejel projekt »Zveni kot Slovenija« (oglaševalec Slovenska turistična organizacija, medijska agencija Pristop Media, oglaševalska agencija Pristop Media);
zlati sempler v kategoriji najboljša izraba digitalnega okolja je prejel projekt »Cupra CrashTextAuto« (oglaševalec Seat, oglaševalski agenciji Futura DDB in DDB Germany);
zlati sempler v kategoriji najboljša uporaba mobilnega okolja je prejel projekt »The pl[AI]ful plush friend« (oglaševalec Atlantic Grupa, medijska agencija Pro Media Group, oglaševalska agencija Luna \TBWA);
zlati sempler v kategoriji najboljša uporaba podatkov je prejel projekt »Ali tveganje živi na vašem naslovu« (oglaševalec Zavarovalnica Triglav/Triglav Group, medijska agencija Media Publikum, oglaševalska agencija: Herman & partnerji);
zlati sempler v kategoriji najboljša uporaba vplivnostnega marketinga pa je prejel projekt »Donat: Zaprti profili« (oglaševalec Atlantic Grupa, oglaševalska agencija Luna \TBWA).

Vir/Foto: Spar Linkedin