Za zaključek akcije je podjetje društvu OnkoMan podarilo 5.000 evrov, ki jih bodo namenili za organizacijo dogodkov in programov ozaveščanja o raku prostate.
November je posvečen ozaveščanju o zdravju moških in preprečevanju bolezni prostate, mednarodno znan kot mesec ozaveščanja o raku prostate. V podjetju Spar Slovenija so se odločili prispevati k širjenju informacij o zdravju moških in spodbujati pogovor o tej temi. Pri tem jim je bil v veliko pomoč vsestranski radijski voditelj in spletni vplivnež Robert Roškar, ki je preko svojih kanalov ozaveščal o problematiki in na dostopen in sproščen način govoril o tej bolezni in preventivi.
Robert Roškar, priljubljen predvsem zaradi svojega humorja in energičnega sloga, ki poslušalce spravlja v dobro voljo, je pred kratkim postal ambasador “Roškarjevih čuftov”, jedi, ki jo pripravljajo v Restavraciji Interspar. Kot velik ljubitelj čuftov je povezal jed z gibanjem Movember, mesecem ozaveščanja o zdravju moških in preprečevanju bolezni prostate. V kampanji »Poskrbimo za svoje čufte« je preko svojih družbenih kanalov ozaveščal o bolezni in pomenu preventive in na dostopen in sproščen način spregovoril o tej tematiki. Kampanja je 12. novembra dobila tudi dobrodelno noto, saj so predstavniki podjetja Spar društvu OnkoMan donirali sredstva v višini 5.000 evrov. Z njimi želijo društvo podpreti pri organizaciji dogodkov in programov, ki podpirajo bolnike z rakom prostate ter njihove družine. Verjamejo, da je tovrstna podpora ključna za boljše zdravje in kakovost življenja vseh, ki se soočajo s to boleznijo.
»Smo družbeno odgovorno podjetje in podpora tovrstnim projektom je dokaz, da to res tudi živimo. V oktobru smo podprli akcijo Združenja Europa Donna Slovenija, ki ženske spodbuja k rednemu mesečnemu samopregledovanju dojk. S kampanjo v novembru, ki jo je odlično skomuniciral ambasador naših čuftov Robert Roškar, pa smo želeli podpreti gibanje Movember in delovanje društva OnkoMan. Verjamemo, da smo s tovrstno podporo društvu pripomogli k boljšemu osveščanju o tej vrsti bolezni in solidarnosti vseh, ki se soočajo z njo,« je povedala direktorica marketinga pri podjetju Spar Slovenija Lidija Rakuša.
Ob prejemu donacije je predsednik društva Matej Pečovnik povedal:« Donacija Spar Slovenija je za naše društvo pomembna iz več razlogov. Prvi je, da bomo s pomočjo donacije lahko še naprej skrbeli za razvoj naših kampanj, ki so vedno usmerjene k temu, da dosežejo tiste, ki bi v prihodnosti lahko zboleli za rakom. Predvsem pa želimo, da bi slovenski moški poznali znake bolezni kot poznajo poštevanko številke 1. Razlog številka dva pa je hvaležnost. Hvaležnost, da smo med tistimi, ki jih je Spar Slovenija pripravljen podpreti z donacijo. Hvaležno bomo donacijo sprejeli in jo uporabili za razvoj novih produktov in društva. Verjamemo, da je to začetek dolgotrajnega sodelovanja. «
»Roškarjevi čufti« bodo v vseh restavracijah Interspar v stalni ponudbi vse do 17. novembra. Vabljeni, da kampanjo podprete tudi s kosilom v Restavraciji Interspar.
Več informacij o sami kampanji najdete tudi na ROŠKARJEVI ČUFTI v Restavracijah INTERSPAR in SPAR SI.
Vir/Foto: Spar