Iz podjetja pojasnjujejo, da je do sodelovanja z Gopuffom prišlo po tem, ko se je potrošniška poraba v Veliki Britaniji za slaščice v zadnjih letih povečala za štirikrat.
Iz trgovske verige Asda so sporočili, da je bila poraba za sladkarije v času pred nočjo čarovnic lani ocenjena na več kot milijardo funtov.
"Da bi se letos rešili želimo pomagati odraslim nagraditi otroke, ki se trudijo s svojimi kostumi. TreatLine z Gopuffom je samo eden od načinov, kako jim pomagamo, tako da zmanjšamo pritisk odraslih, tako da imajo lahko malo več časa za zabavo," je dejal Phil Murphy, podpredsednik marketinga za Haribo UK&I.
"Pri Gopuffu smo predani temu, da smo na voljo potrošnikom, ko nas najbolj potrebujejo. S sodelovanjem s Haribom to noč čarovnic pomagamo pri najpomembnejšem vidiku praznika, tako da odraslim po vsem Združenem kraljestvu zagotovimo, da imajo na to,, posebno noč, pripravljene sladkarije za najmlajše," je dejal Leon Tang, direktor rasti Gopuffa.
Vir: Grocery Gazette
Foto: Haribo