Proizvajalec blagovnih znamk Activia, Evian in Aptamil je zabeležil rast prodaje na vseh geografskih območjih, največjo, osemodstotno rast so zabeležili v regijah Kitajske, Severne Azije in Oceanije.
Obseg prodaje družbe je v tem obdobju narasel za 3,6 %, medtem ko so analitiki pričakovali 2,9-odstotno rast.
"Dosledna osredotočenost na inovacije, potrošnike in paciente, v kombinaciji z močno tržno izvedbo še naprej prinaša rezultate, kar dokazuje močna uspešnost kategorij, kot so izdelki z visoko vsebnostjo beljakovin, kava in medicinska prehrana. Prav tako smo izboljšali konkurenčnost znotraj osrednjega portfelja na številnih območjih. V razmerah, ki ostajajo zahtevne z zaupanjem zremo v prihodnost in še naprej izkoriščamo temelje, ki smo jih ponovno postavili s strategijo Renew Danone," je dejala Antoine de Saint-Affrique, izvršna direktorica družbe Danone.
Ohranili so napoved rasti prodaje med 3 % in 5 % v letu 2024 in zmerno izboljšanje operativne marže.
Vir: InStore
Foto: Danone