Udeleženci se lahko popoldne sprehodijo po Piranu in se zvečer udeležili otvoritvene zabave, vsebinski del s predavanji uveljavljenih oglaševalcev s treh celin ter podelitvijo nagrad pa se začne jutri.
Več na uradni spletni strani. TUKAJ.
V kongresnem delu programa bo nastopilo 13 govorcev iz petih evropskih držav, ZDA in Japonske. Med njimi so organizatorji izpostavili štiri.
Kentaro Kimura iz japonske oglaševalske agencije Hakuhodo bo predaval o tem, kako lokalne kulture navdihujejo globalne rešitve. Pum Lefebure iz ameriške agencije Design Army bo govorila o ustvarjalnih projektih, ki preoblikujejo skupnosti. Janet Levine iz ameriško-britanske agencije Mindshare bo svoj prispevek namenila prihodnosti medijev in trženja. Malcolm Poynton iz podjetja Cheil Worldwide pa se bo posvetil razlogom, zaradi katerih čustvena kreativnost prinaša večji uspeh.
V tekmovalnem programu, ki poteka v petih sekcijah, lahko sodelujejo agencije, oglaševalci, naročniki, produkcijske hiše in oblikovalski studii, medijske hiše ter vsi, ki so vključeni v ustvarjanje ali produkcijo tržnih komunikacij, iz 40 držav iz Evrope, srednje Azije in z Bližnjega vzhoda. Podelili bodo 30 različnih priznanj.
Vir/Foto:goldendrum.com