Tovarna se razteza na 15.700 kvadratnih metrih površine, v njej je 200 novih delovnih mest in bo pripomogla k nadaljnji širitvi proizvajalca na trgu, so sporočili iz družbe.
Poleg proizvodnje blagovnih znamk, kot so Crunch, 100 Grand in Raisinets, je to prva čokoladnica tega proizvajalca izven Evrope.
"Novi projekt nam bo pomagal graditi na Ferrerovem neverjetnem zagonu in inovativnosti na ameriškem trgu. Kinder Bueno je od uvedbe pred komaj petimi leti hitro postal priljubljen tudi v Ameriki in s podporo voditeljev v Illinoisu, skupnosti Bloomington in naših cenjenih maloprodajnih partnerjev, kot je Walmart, bo blagovna znamka še naprej rasla in uspevala," je dejal Michael Lindsey, predsednik in glavni poslovni direktor Ferrera v Severni Ameriki.
O Ferreru Ferrero je svojo pot začel v majhnem mestecu Alba v Piemontu v Italiji leta 1946. Danes je eno največjih svetovnih podjetij za pakiranje sladke hrane z več kot 35 ikoničnimi blagovnimi znamkami, ki se prodajajo v več kot 170 državah. Skupina Ferrero prinaša veselje ljudem po vsem svetu z zelo priljubljenimi dobrotami in prigrizki. Naj jih nekaj naštejemo: Nutella, Kinder, Tic Tac in Ferrero Rocher. Več kot 38.000 je zaposlenih, skupina Ferrero je zdaj v lasti tretje generacije. Potem, ko so vstopili na severnoameriški trg leta 1969 so dosegli 5.400 zaposlenih v 15 obratih in skladiščih ter osmih pisarnah v Severni Ameriki v ZDA, Kanadi in na Karibih. |
Vir: www.prnewswire.com
Foto: Ferrero