To pomeni, da bodo svoje izpuste toplogrednih plinov zmanjšali na vrednosti čim bližje ničli. S tem pomembno prispevajo k varovanju našega planeta.
Kako? Sami pravijo, da takole...
Obnovljivi viri energije: Od leta 2022 uporabljamo 100-odstotno zeleno električno energijo* in s postavljanjem sončnih elektrarn nenehno širimo lastno proizvodnjo električne energije.
Okolju prijaznejša logistika: Prizadevamo si za zmanjšanje izpustov v logistiki z optimizacijo transportnih poti in izkoriščenosti tovornih vozil, s čimer uvajamo okolju prijaznejši transport.
Trajnostna gradnja: Naše nepremičnine nosijo certifikate trajnostne gradnje in učinkovitega energetskega upravljanja (npr. certifikata LEED Gold in ISO 50001).
Širitev ponudbe: Ponudbo širimo z izdelki z rastlinskimi viri beljakovin ter ponujamo vse več vegetarijanskih in veganskih izdelkov lastne blagovne znamke Vemondo. S strategijo ozaveščenega prehranjevanja, ki temelji na znanstvenih načelih Planetarne zdrave prehrane (Planetary Health Diet), kupcem ponujamo bolj trajnostne in okolju prijaznejše alternative.
Krožno gospodarstvo: V okviru strategije REset Plastic smo kot del skupine Schwarz zavezani k zapiranju snovnih krogov in odgovorni rabi virov.
Sodelovanje z dobavitelji: Sodelujemo z našimi dobavitelji, ki so odgovorni za 75 odstotkov izpustov, povezanih z izdelki. Podpiramo jih pri postavljanju njihovih lastnih podnebnih ciljev po merilih pobude Science Based Targets Initiative do leta 2026.
V Lidlu se zavedajo svoje odgovornosti do okolja in pravijo, da boljši svet lahko ustvarimo le skupaj.
Vir/Foto: Lidl Slovenija Linkedin