Širitev in nenehna rast sta del Lidlove poslovne strategije, Balkan pa velja za trajnosten in rastoč trg z ogromnim potencialom. Poleg S.Makedonije ter Bosne in Hercegovine so kandidatke za širitev še: Albanija, Kosovo in Črna gora.
V Lidlu spodbujajo širitev na Zahodnem Balkanu. Naložbe v potencialne lokacije trgovin in skladišč so se že začele in v obeh novih državah ustanavljajo lokalne ekipe. V vsaki državi je že več kot 100 članov, pridružilo pa se jim bo še več sodelavcev, poročajo na LInkedin strani podjetja.
Prvo trgovino v Bosni in Hercegovini so že zgradili. Poleg tega so pred kratkim praznovali slovesnost ob začetku prvega logistično-distribucijskega centra v Bosni in Hercegovini, ki bo imel skoraj 60.000 m² skladiščnih kapacitet.
V Severni Makedoniji so s približno 80 milijoni evrov že začeli graditi največjo naložbo doslej, nov logistično-distribucijski center. Zavezani so k trajnostni gradnji, vključno z zeleno energijo, recikliranjem odpadkov in zmanjšanjem količine plastike.
"Del naše korporativne strategije je nenehna rast, ne le kot podjetje, ampak tudi kot ekiipa. Zato analiziramo nadaljnje možnosti širitve, trenutno s poudarkom na Zahodnem Balkanu. Možni kandidati za nova odprtja v prihodnosti so: Albanija, Kosovo in Črna gora ,« pravi Tomasz Kuzma, vodja širitve prodaje pri Lidl International.
Vir/Foto: Lidl LinkedIn