SLO bocni levo
SLO bocni desno

Italija: Coop je svojo blagovno znamko razširil na več kot 5000 izdelkov

Svetovne

24.09.2024

Trgovec je v preteklih dveh letih v ponudbo LTZ (lastne trgovske znamke) dodal več kot 5000 izdelkov.

Kot pojasnjujejo v podjetju, je bila širitev odgovor na inflacijo, ki je povzročila spremembo nakupovalnih navad potrošnikov.

"Spremenila se je potrošnja, kupci kupujejo manj in dajejo prednost cenejšim izdelkom. Da bi se odzvali na te spremembe, smo se osredotočili na osnovno vrednoto našega podjetja. Hrana mora biti zdrava in dostopna vsakomur," je povedala Maura Latini, predsednica Coop Italija.

Izdelki zasebnih blagovnih znamk zdaj predstavljajo 80 % prodaje v več kategorijah, kar prispeva k rasti prometa trgovca na drobno v letu 2023 na 16,4 milijarde evrov.

V podjetju ocenjujejo, da so potrošniki lani z nakupom izdelkov Coop prihranili približno 1,2 milijarde evrov, kar je 200 milijonov evrov več kot v letu 2021.

"Analiziramo rezultate vsake posamezne kategorije in različnih izdelkov, da bi jih še izboljšali. Nenehno jih izboljšujemo, čeprav to ni neposredno opazno z izboljšanjem sodelovanja z dobavitelji, boljšimi proizvodnimi procesi in embalažo," je povedal Domenico Brisigotti, generalni direktor Coop Italija.

V podjetju pravijo, da bodo še naprej izboljševali svojo ponudbo izdelkov in imeli nove izdelke, kot so siri in suhomesnati izdelki, ki jih bodo predstavili še v septembru.

Vir: InStore
Foto: Coop Italia