SLO bocni levo
SLO bocni desno

11. FMCG Summit Beograd (4.oktobra): SAMO še 50 prostih mest!

Regionalne

19.09.2024

FMCG SUMMIT BELGRADE pod okriljem vodilnih domačih trgovskih verig na enem mestu združuje celoten sektor potrošnih dobrin in široko paleto sorodnih panog.

V organizaciji InStore Media bo 4. oktobra v Sava Centru že enajsto leto zapored potekal osrednji trgovski dogodek FMCG Summit Belgrade.

Izkoristite odlično priložnost in se ga udeležite .

11. FMCG SUMMIT BEOGRAD | 4. OKTOBER 2024 | Sava Center

Preživite dan s kolegi iz FMCG sektorja, izkoristite priložnost za predavanja strokovnjakov in predstavnikov industrije, obogatite  mrežo kontaktov, izmenjajte izkušnje, predstavite svoje izdelke in storitve.

Informacije in prijave na uradni spletni strani: www.fmcg-summit.rs

Konferenca bo tudi letos razprodana in zato se še pravočasno prijavite, saj je 95% mest že zasedenih!

PROGRAM 2024
8 - 16h | 2 odmora za druženje | kosilo

ZELENA AGENDA | PROMOCIJE | CENA NA POLICI

Trajnostna prihodnost FMCG sektorja: Pobuda za pogozdovanje Maljena, za zmanjšanje CO2 odtisa

Aleksandar Marković, direktor, Maglian campus

Ali promocije in trgovske znamke oblikujejo trende potrošnje?
Ljubica Šijaković, izvršna direktorica Analytic Insights, NielsenIQ,

Recikliranje kot prihodnost maloprodaje
Bojana Milašinović, direktorica TOMRA Collection Srbija, Črna gora in Severna Makedonija,

Kam naprej? Pomen promocije izdelkov in trgovskih znamk
Predrag Ćirović, generalni direktor, Consumer Panel Services GfK Srbija in Hrvaška,

Kaj smo se naučili v 10 letih uvajanja sistema WMS/TMS?
Sead Delalić, vodja sektorja AI/ML, Info Studio,

Sporočilo Executive MBA partnerja vrha - Poslovna šola Roma

Ali imamo pravi izdelek za pravo ceno na pravem mestu?
Kristijan Matijašević, direktor agencije Abnormal, Hrvaška

DIGITALIZACIJA MALOPRODAJE | LJUDJE IN VODSTVO | PL & IZVOZ

Retail Insights: Trendi, izzivi in ​​rešitve, ki temeljijo na podatkih,
Corina-Andreea Bulimar, višja poslovodna svetovalka, Advisors Business Development, Mastercard,

Zakaj je maloprodaja postala najbolj zanimiva panoga in zakaj bo še bolj zanimiva?
Marijana Agić-Molnar, regionalna direktorica, Direct Media United Solutions,

FMCG PORTRET z Ano Filipović

gost: Boris Macak, izvršni podpredsednik Nelt Grupe za afriške trge,

Vodenje skozi izkušnje: Globalna vizija, lokalne korenine,
Vladan Matić, izvršni direktor, Pivovarna Kamenitza, Molson Coors, Bolgarija,

Prihajajo nove generacije - zmagovalci tekmovanja Ekonomske fakultete.
Tema: Promocija kot marketinško orodje

Strategije uspeha: Dobre prakse in izzivi v sodelovanju s komercialnimi blagovnimi znamkami,
Darko Stojčić, vodja sektorja: Živila v direktoratu za nabavo, Lidl Srbija

PRIHODNOST TRGOVINE | CEO OGLEDA INDUSTRIJO FMCG

KEYNOTE

Evropski trendi in lokalni trg, kaj se lahko naučimo in uporabimo?

Hans Eysink Smeets, mednarodni maloprodajni svetovalec

Če potrebujete novo strategijo, drugačno usmeritev, jasno vizijo in pozitivno energijo v vaši organizaciji mu prisluhnite.

Wouter Kolk, izvršni direktor Ahold Delhaize Europe & Indonesia.

Panel
Sedanjost in prihodnost maloprodaje: Izzivi in ​​priložnosti v panogi FMCG

Na okrogli mizi se bodo zbrali vodilni strokovnjaki iz FMCG industrije, trgovci, proizvajalci in distributerji od katerih bodo poslušalci slišali, kako se soočajo s trenutnimi izzivi in ​​kako bo v prihodnje v trgovini.

Razprava bo zajemala najbolj pomembne teme kot so: cenovna politika, formati trgovin, razvoj trgovine v Srbiji, vpliv inflacije na cene, težave z delovno silo, domača konkurenca, strategije zniževanja in pospeševanja cen ter izzivi in ​​priložnosti v logistiki oz. distribuciji. Panelna razprava bo omogočila vpogled v trenutno stanje v industriji ter smernice za trajnostno rast in razvoj v prihodnosti.

Pridružite se dinamični razpravi, ki obljublja globlje razumevanje kompleksnosti proizvodnje in trgovine v sektorju FMCG.

Goran Kovačević, ustanovitelj in solastnik, Gomex,
Dragan Stajković, generalni direktor Bambija,
Lazar Petrović, generalni direktor Delta DMD.

Moderator: Milan Ćulibrk, urednik za gospodarstvo, Radar.