SLO bocni levo
SLO bocni desno

Francija: Carrefour poročal o povečani prodaji med olimpijskimi igrami

ANALIZA

Svetovne

13.09.2024

Francoski trgovec št.1 je poročal o rasti prodaje med olimpijskimi in paraolimpijskimi igrami.

"Naše partnerstvo z olimpijskimi igrami 2024 je bil velik športni, človeški in komercialni uspeh. Carrefour je bil posvečen oživitvi iger po vsej Franciji in to smo dosegli z izjemno mobilizacijo zaposlenih in strank. Beležimo izjemne rezultate pri podpori ekip športnikov, dvigu ugleda naše blagovne znamke in povečanju vključenosti za invalide, kar nas zelo veseli. Naša skupina bo še naprej širila vrednote športa in zdrave prehrane, zvesti ostajamo svoji predanosti cilju narediti hrano dostopno vsem," je dejal Alexandre Bompard, izvršni direktor skupine Carrefour.

Družba je v tem obdobju zabeležila 54-odstotno rast prodaje brezalkoholnih pijač in 37-odstotno rast prigrizkov.

Kot vrhunski partner OI 2024 je bil Carrefour tudi edini trgovec na drobno, pooblaščen za prodajo maskot iger, poleg tega pa je lansiral 400 novih SKU-jev, ki so jih navdihnile igre.

Od začetka sponzorstva leta 2022 je trgovec v svojih trgovinah prodal več kot 4,3 milijona izdelkov, povezanih z olimpijskimi igrami.

Poleg tega je Carrefour odprl tri posebne trgovine na olimpijskih in paraolimpijskih prizoriščih oz. v olimpijski vasi kamor je trgovec dobavil okoli 900 ton izdelkov, vključno s 300.000 bananami, 15 tonami krompirja, 36 tonami testenin in 20 tonami breskev ter nektarin, so sporočili.

Vir: revija ESM
Foto: Carrefour