Prilagojeni dobiček iz poslovanja družbe se je v tem obdobju povečal na 75 milijonov funtov, medtem ko se je bruto marža izboljšala za 1,2 odstotne točke.
Prodaja se jim je prav tako povečala za 5 %, z več kot 2-odstotno rastjo obsega, kar je spodbudilo naložbe v znižanje cen v višini 39 milijonov GBP (op.p.britanskih funtov) v prvi polovici leta, a tudi uvedbo lastnih - Gailovih pekarn v trgovinah.
"Kupci so naša prizadevanja dobro sprejeli z dodatnimi 300.000 nakupi, poleg tega pa je še več strank odkrilo našo blagovno znamko prek podjetij Deliveroo in UberEats. Opažamo naraščajoče zadovoljstvo, bili smo najbolje ocenjeni trgovec z živili v najnovejšem indeksu zadovoljstva strank v Združenem kraljestvu in ponosni smo, da smo že četrto leto zapored prejeli letno nagrado "The Grocer", za storitve," so zapisali v sporočilu za javnost.
Pred kratkim so objavili tudi načrte za naložbo več kot milijarde funtov v nove in obstoječe trgovine v naslednjih petih letih.
Kot so zapisali v sporočilu družbe, načrtujejo odprtje do 100 novih trgovin ter prenovo 150 obstoječih trgovin po Veliki Britaniji.
Waitrose & Partners je britanska veriga supermarketov, ki so jo ustanovili leta 1904 kot Waite, Rose & Taylor, kasneje so ime skrajšali v Waitrose. Leta 1937 jo je prevzel John Lewis Partnership, največje podjetje v lasti zaposlenih v Veliki Britaniji, ki še naprej upravlja blagovno znamko. |
Vir/Foto: Waitrose/InStore